stakkars sambo..

Annicken

Forumet er livet
da testen viste ikke gravid, og jeg fikkk mensen.. var hos foreldrene hans og kom ut fra badet og smilte som en sol... mora kikka på meg og bare fikk du mensen nå? jeg bare jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hun visste om mage smertene mine og jeg måtte jo fortelle hva legen hadde sagt om at jeg sanns var gravid, så de visste jeg ikka hadde syste eller betennelse på livmora... hun var glad på mine vegne, siden jeg har sagt jeg syns d blir litt tett, og har mye skole igjen... så så jeg på sambo, han så så lei seg ut.... tok d opp etterpå, og han var kjempe skuffa...han ville jeg skulle være gravid... hadde evig dårlig samvittighet siden jeg var så glad,, men han skjønnte meg godt, og var i grunn enig... men han var så innstilt på at jeg var gravid... pga d legen sa...

jeg må bare få sagt at jeg vet skole kan vente og slikt... hadde tatt det som ett smil om det stod gravid....

Stakkars[&o] men da vet du jo at han ønsker seg flere barn da[:D]

Huff, hadde nok blitt skuffet selv om det hadde vært meg. Å gå med kjempe høye forhåpninger også går de i grus, det er ikke gøy nei.

Men dere har vel god tid ennå[:)]

ORIGINAL: munter

Stakkars[&o] men da vet du jo at han ønsker seg flere barn da[:D]

Back
Topp