JanneJenta78
Forumet er livet
Huff..synes så synd på sambo. Han var hjemme med BA fra 15 - 18.30 i dag..så jeg og ei venninne skulle få dra ut å spise og kose oss. BA har skriki hele tiden mens jeg var vekk...sambo hadde prøvd ALT! Han hadde heller ikke spist mens je var vekk...ville ikke ha. Når jeg kom hjem halv syv tok jeg han opp på armen og pratet og gikk litt med han....helt stille med en gang. [&:] Jeg får jo nesten dårlig samvittighet overfor sambo!
Dette er 2 gang på rad at BA er sånn mens sambo har han. Skjønner ikke helt hvorfor det er sånn..han reagerer aldri slik ellers når sambo tar han (og jeg er hjemme). Er han bare fryktelig mammadalt? [8D] Er bare så redd for at sambo skal bli "såret"...hadde det vært omvendt hadde jeg sikkert satt meg ned og grått!..huff.
Nå har sambo dratt til en kompis for å spille PS og slappe av..må vel la ørene få litt "fri"..hehe.
Dette er 2 gang på rad at BA er sånn mens sambo har han. Skjønner ikke helt hvorfor det er sånn..han reagerer aldri slik ellers når sambo tar han (og jeg er hjemme). Er han bare fryktelig mammadalt? [8D] Er bare så redd for at sambo skal bli "såret"...hadde det vært omvendt hadde jeg sikkert satt meg ned og grått!..huff.
Nå har sambo dratt til en kompis for å spille PS og slappe av..må vel la ørene få litt "fri"..hehe.