Stakkars sambo!

JanneJenta78

Forumet er livet
Huff..synes så synd på sambo. Han var hjemme med BA fra 15 - 18.30 i dag..så jeg og ei venninne skulle få dra ut å spise og kose oss. BA har skriki hele tiden mens jeg var vekk...sambo hadde prøvd ALT! Han hadde heller ikke spist mens je var vekk...ville ikke ha. Når jeg kom hjem halv syv tok jeg han opp på armen og pratet og gikk litt med han....helt stille med en gang. [&:] Jeg får jo nesten dårlig samvittighet overfor sambo!

Dette er 2 gang på rad at BA er sånn mens sambo har han. Skjønner ikke helt hvorfor det er sånn..han reagerer aldri slik ellers når sambo tar han (og jeg er hjemme). Er han bare fryktelig mammadalt? [8D] Er bare så redd for at sambo skal bli "såret"...hadde det vært omvendt hadde jeg sikkert satt meg ned og grått!..huff.

Nå har sambo dratt til en kompis for å spille PS og slappe av..må vel la ørene få litt "fri"..hehe.

Gir bare flaske vi..har vi gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Men er nok det at han merker at jeg er vekk. Tviler på at jeg er noe "snillere" enn sambo...hehe. det går seg nok til..om et år klager jeg vel på at han har blitt pappadalt [;)]

Er litt rart da..svigermor har ordnet med barnehoroskop til han, og der står det: "Visse aspekter i horoskopet viser at mor kan virke litt distansert for Bård Andrè. Følelsen av avvisning kan være nærliggende å knytte til dette, men så lenge han får mye kjærlighet vil ikke dette være en utfordring. Nærhet er noe han trenger, og spesielt av mor i enkelte situasjoner."

Så..mulig det stemmer. [;)] Men jeg håper ikke jeg avviser han da..er jo ingen grunn til det! [&:]

SÅNN ER DET HER OGSÅ....
KAN VÆRE SNILL & STILLE, MEN REISER JEG ER DET SOM Å SLÅ PÅ EN
BRYTER - DA ER DET I GANG SÅ FORT JEG ER UTE AV DØRA (STORTSETT).
DET ER LITT SNODIG[8|]
HAN KAN VÆRE SÅNN NÅR JEG ER HJEMME, MEN ER I EN ANNEN ETG.
MEN JEG SER JO DET AT MANNEN MIN TAKLER IKKE HELT DEN GRININGEN... DET HAR HAN IKKE GJORT MED DEM TO ANDRE HELLER - ER IKKE DET BESTE HAN VET SER DET UT TIL, MEN DET MERKER JO DEM SMÅ - OG DA ER DET I GANG.....SÅ FÅR JEG HAN & GÅR LITT + PRATER SOM DU SIER.... SÅ ER DET STILT[:-]
MANNEN SIER..."DET ER JO BARE HOS DEG HAN ER STILLE...!!!"

Sindre kan også være sånn. Han får mm da (så gubben gir han ikke mat), men han kan hylskrike, så tar jeg han så blir han stille. Rart det der...
Skulle nesten tro at han er blitt mammadalt allerede [8|]

Back
Topp