Stakkars sambo!

VenterNummer2<3

Betatt av forumet
Etter 15 min med syyyting fra meg om hvor lyst jeg fikk på saltsild, gav han etter og måtte pent kjøre på butikken å kjøpe! 21:30!
Fikk så lyyyst påå!

Sendte nettopp ut samboern min jeg også :-) Fikk så lyst på appelsiner, vannmelon, is og lakris. Hehe :-)

Dem er snille da som gidder i det hele tatt :-) Vi hadde ikke daua hadde vi ikke fått det som vi ville :-)

Ehm, jeg hadde nok kanskje daua..VELDIG lyst på Salt sild nå!

Hehe ;-) Fikk biola også, håper det hjelper mot min trege og vonde mage. Det er ikke bare bare å være gravid, det er helt sikkert ihvertfall ;-)

Hvorfor leste jeg her.... Nå fikk jeg også veldig lyst på saltsild... Men må nok vente til i morgen... Kos dere :)

Må flaut inrømme at hele posen er tom nå!

kaia83 skrev:
Hvorfor leste jeg her.... Nå fikk jeg også veldig lyst på saltsild... Men må nok vente til i morgen... Kos dere :)

Håper du får alt du også måtte ønske å få i deg i morgen, da er det din tur til å friste oss andre ;-)

Heldige dere er så har så snille mannfolk :)

Ja disse mannfolka fortjener en hyllest for at de holder ut med oss og prøver så godt de kan :-)

Egentlig mye de òg går gjennom som vi nødvendigvis ikke tenker på... 
På søndag var mannen ut på bowling med noe kompiser, rundt halv ni tiden fikk jeg veldig lyst på McFlurry. Ringte og sa ifra; og jammen fikk jeg det òg kl halv 11 når han kom hjem - han rakk akkurat stengetiden. Han fikk spørsmål på hva som feilet meg...hehe..han sa ingenting om at jeg var gravid.

heldig er dere som kan gi etter for lystene, jeg må passe vekta og får kun snackse på gulrot og agurk...og andre grønnsaker så jeg sparer opp alt jeg har lyst på i løpet av uka og tar det til lørdagen! ...min supersnille samboer vet jeg kommer til å sprekke når det gjelder lyst på snop og søtt så han er skikkelig streng og tillater ikke utskeielser i ukedagene *sukk*

Eg fekk ikje sånne veldige "må ha dit og datt" periode eg forrige gang. Håper eg slepper det denne gang og

Back
Topp