stakkars sambo

litlpia

Glad i forumet
kom hjem igår fra arbeid jeg,der hadde han disket opp med poteter,stekt laks og smør og revne gulerøtter...noe jeg vanligvis digger[:D]igår....ehh..holdt på å spy når jeg kom inn døra og kjente det lukta fisk...[:'(] klarte ikke spise noe særlig fisk nei..vanligvis har jeg ikke problem med dette i det hele tatt....måtte jo forklare sambo at jeg satte veldig pris på det,og at det ikke var noe gale med maten,bare jeg som ikke orka...[8|]
heldigvis tok han det med fatning og forsto[:)]
flere som har reagert slikt...??[:)]

Har ikke reagert på noe middagslukter ennå, men lukten av sjokolade holder jeg på å spy av [:'(]
Men for en sjønn mann du har [:)] godt han forstår deg [;)]

jeg måtte sette meg på badet her en dag da han drev å stekte egg. Klaret ikke lukta, og det var bedre å sitte på badet i bleielukt[:-]

Lukten av kokt fisk er faktisk den verste lukten jeg vet om. Kokt mat generelt gir meg frysninger, det føles så vassent og ekkelt. 

Mannen min var villig til å sitte på badet og spise kebaben sin i går kveld [8D]
Han slapp det da, for jeg luktet ingenting, men ellers orker jeg ikke lukten av noe. Ikke den dyre ansiktskremen jeg fikk for to uker siden heller, og det er jeg skikkelig irritert for [:'(]

Her er det kjøkkenlukt generelt som er ille og matlaging er rett og slett grusomt, har lagdt 1 middag denne uken og da lagde jeg stek sånn at han kunne varme opp mat dagen etter selv uten at det luktet for mye[;)]

Gleder meg til kvalmen forsvinner jaaah

Søt mann du har da [:)]

klarer ingen matlukt[8D][8D]
må gjemme meg på soverommet med døra ijenn og vinduet åpent når det er matlukt inne her.
eller så kaster jeg opp.

Så veldig snilt av samboeren din da! Men godt at han forsto slik at han ikke ble skremt til å aldri gjøre det igjen[:D] Har også laget fiskemiddag, men endte opp med at jeg spiste ostesmørbrød istedet.....

Har også stått og laget fløtegratinerte poteter, men da jeg skulle ta de ut av ovnen slo "duften" av hvitløk og fløte mot meg - og da ble det brødskive med gulost på meg. Sambo spiste potetene og rådyrsadel alene....

Back
Topp