Stakkars sambo(oppdatert)

Linda31

Forumet er livet
Vi fikk en tlf nå om hans kjære bestefar. Han ligger på sykehuset og har ikke lenge igjen [&:] Nyrene har kollapset og han er veldig dårlig [:(] Han blir 91 år i morgen, men det er så trist at Sebastian aldri vil få se sin kjære oldefar igjen eller at Martin får se sin kjære bestefar.. Dette var en veldig trist beskjed å få i dag [:(]

Jaja, i natt endte vår alles kjære bestefar sitt liv på sin 91 års dag [:(] Er så trist og sambo har det så vondt [&:]

Så trist [:(]
Stor klem til deg og dine linda

så trist[:(] en fryktelig beskjed å få!

Uff, ikke noen god beskjed å få akkurat [:(][:(][:(]
Er trist når slikt skjer. Mine barn har nettopp mistet ene oldefaren sin pga kreft og nyresvikt. Var en trist avskjed, alt skjedde så fort. I februar finner de ut hva som feiler ham, hvorfor han har slike smerter. I mars er alt over. Trist! [:(]
*trøsteklem*

Det var en gaaammel mann.. Tenk det lange, flotte livet han har levd! Skulle ønske jeg visste en brøkdel av alt han vet[:)]

ORIGINAL: lindaen

Det var en gaaammel mann.. Tenk det lange, flotte livet han har levd! Skulle ønske jeg visste en brøkdel av alt han vet[:)]
Helt sant [:)] Han har levd et kjempe rikt liv..

Sender mange varme klemer til dere Linda..

ORIGINAL: D@nielsM@mm@

[:(][:(][:(][:(] så kjempe kjempe trist[:(][:(][:(]

ORIGINAL: As3

stor klem til deg å dine!

Så trist, men tenk å kan få lov te å bi 91 år![:)] Då har man fått opplevd et langt liv.

klemmmm

ORIGINAL: 3stars

Så trist, men tenk å kan få lov te å bi 91 år![:)] Då har man fått opplevd et langt liv.

ORIGINAL: Mamma*Mia

Uff, så utrolig trist [:(] Kondolerer

fikk helt vondt av å lese dette jeg.....[:(][:(][:(]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Kondolerer

Back
Topp