Stakkars pusen min

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Tirsdag før påske kom pus inn og haltet voldsomt. Klarte ikke å sitte eller ligge eller noenting stakkars. Regnet med at han hadde vært i en slåsskamp, så vi bestemte oss for å se det an over påska. Benet ble ikke noe bedre, og vi ringte dyrlegen.
Fikk beskjed om å komme opp med han med engang. Fortest mulig.
Ble kjemperedd, og kjørte i full fart opp.

Fikk levert han og de skulle ringe når de hadde sjekket han.
Hele tirsdagen gikk - hørte ingenting.
Onsdagen gikk - hørte ingenting.
Torsdagen kom - å de ringte - Endelig!
Kunne komme opp å hente han nå.

Dura opp i full fart og fikk endelig pratet med dyrlegen.
Det viste seg at pus har blitt påkjørt. Han hadde brekt en halevirvel og brista bekkenet sitt.
Stakkars, der har han gått med det i hele påska uten at vi har gjort noe som helst. Er jo ikke noe rart han hadde vondt.
Så nå går han på smertestillende medisiner. Veldig spent på å se hvordan det blir når han blir ferdig. Håper bare alt blir bra igjen.

De siste dagene nå har han bare liggi i teltet sitt ute på verandaen eller inne i 'senga' si og sløva.
Det virker hvertfall som om at han begynner å bli litt bedre da [:)]

Ja, håper virkelig det.

Han er så nydelig vettu. Har en pus til, og de er totalt avhengige av hverandre. Så skjønt vettu [:)]

bra pusen di er på bedringsvei da.[:)] har pus sjøl, og jeg klarer ikke tanken på at pusen min kan bli påkjørt[:o]

Er faktisk allergisk jeg å da...Av ALT av pelsdyr.... Men så leste jeg for mange mange år siden at man kunne bli vant til dyra sine. Så nå reagerer jeg ikke på kattene mine i det hele tatt. Men kommer jeg borti andre sine dyr blir jeg tett med en gang.

Har du merket det sånn med hundene eller?

Se så søte de er da [:)] (Litt gammelt bilde da, Den svarte og hvite er dobbelt så stor nå..hehe)

ORIGINAL: lille pooh :)

bra pusen di er på bedringsvei da.[:)] har pus sjøl, og jeg klarer ikke tanken på at pusen min kan bli påkjørt[:o]

Uff nei, det er helt grusomt.
Hadde en annen katt som ble påkjørt for ett år siden. Var helt forferdelig [:(]

Uff, stakkars lille pus!!![&o] Er så vanskelig med katter, for de prøver jo ofte å skjule at de har vondt... 

Uff nei, det er ikke bestandig lett å oppfatte at de har vondt.
Men nå sa han skikkelig ifra selv.
Han er en katt som aldri freser eller noenting.
Men nå kunne han ligge på sofaen uten at noen rørte han engang å bare fresa til skikkelig og dirra i hele kroppen.
Så det var tydelig at det ikke var noe særlig godt.

Stakkars lille pusen [:(]
Håper den er på bedringens vei da [;)]

Såpass ja...Det er jo litt kjedelig da.
Kanskje det kan være en grunn at hundem røyter mere enn katten?
Elelr gjør de kanskje ikke det...?!

ORIGINAL: Nikki!

stakkars pusen da! håper den blir god snart!
jeg elsker katter! den var så nydelig da

Signerer

Åååå, stakars pusen din!!! 

Men puh, så godt at det gikk fint! [:)] Å, elsker katter, så det er så trist å lese om katter som har det vondt... Men etter bildene å dømme, så ser det jo ut som om han koser seg nå! [:)] (kjempesøt, da!!!)

Stooor god bedringkos til pusen fra Lillepusen!!!

Back
Topp