Stakkars mennene våre :-P

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Mars er en perfekt måned å få barn i for oss kvinner :)

Permisjonen starter om våren.
Lange trilleturer hele våren, sommeren og litt ut på høsten.

Så kommer kulden, glatte veier og slaps...
Ikke så farlig, da tar mannen over :P

Ja, mars er perfekt :) Det er en fin måned å ha bursdag i også ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har en mars gutt fra i fjor (2013) å syntes det var en kjempe flott mnd. å få en liten en <3 Får håpe på en mild å nydelig vår til neste år også :)

Mars er en bra måned det ja!
Gleder meg spesielt til å slippe å være høygravid i sommervarmen og ese ut flere kilo i vann :confused:

Syns også det er ganske greit løp på svangerskapet. Ser for meg at det kommer til å gå fortere denne gangen. De første 3 mnd er jo nå på sommeren som i utgangspunktet går fort. Oktober (som er tid for OUL) føles ikke så lenge ut når vi allerede nærmer oss august. Så starter jo julestria og før du vet ordet av det så er desember her og unnagjort. Plutselig har et halvår gått og man hopper inn i siste trimester.
(men de siste 2-3 mnd kan bli lange da :P :P )

Enig i at mars er en fin mnd. Har fra før en gutt som er født 4.mars 2012.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gleder meg også over mars mnd! Har august, d var fælt! Og desember. Is kaldt var d de første ukene, ikke noe kjekt. Mars blir bra :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt så mye på det, men dere har nok rett. Jeg har ikke kunnet planlegge og velge måned selv, bare tatt det jeg har fått...

Hehe, enig! :) Har selv bursdag i mars, og syns det passer helt perfekt! Gleder meg til å gå gravid i jula også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg jeg også til å ha hele våren, sommeren og høsten hjemme:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Forresten så elsker mannen min å gå på ski, så hans permisjon blir nok tilbragt på langrennsski med nurket i pulk. Tipper han blir strålende fornøyd med det :)

Ja, hihi

Helt enig, fikk i februar sist, og det føltes helt perfekt, så dette blir bra :)

Back
Topp