Stakkars meg!

Førstegangs

Glad i forumet
Har fått influensa og surver verre enn en mann :D Dette er noe av det verste jeg har kjent. Gått rett fra forkjølelse til influensa. Skal aldri mer lure på forskjellen på de to mer :P Skjønner heller ikke at jeg bare kan våkne med influensa heller...

Uff, god bedring! :)

God bedring ;)

God bedring - håper du blir fort bra igjen :-)

Da må jeg spørre, hvordan merket du at du har influensa? Lurer på om jeg har det jeg og :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Go bedring.

Her får e bestandi skikkelig influensa, og når det topper seg så må e ha antibiotika for det va visst kraftigere enn e trudde ;)
Frisk enn så lenge. Men har en mann som har hanglet i over 1 uke nå, samt en liten sønn som er snørrete nå.

Da må jeg spørre, hvordan merket du at du har influensa? Lurer på om jeg har det jeg og :-P

Influensa er verking i hele kroppen. Kan ikke sammenlignes med å være forkjøla. Derfor er det så merkelig at mange ikke vet forskjellen. For med forkjølelse klarer man å gå på jobb. Når man har influensa klarer man nesten ikke å gå :p

God bedring!

Tja det verker, men jeg føler meg ikke døden nær heller :-P
Det verste er halsen tror jeg, klarer knapt nok svelge. Kanasker paracett og ibux :-P

Hver eneste kroppsdel verker og det gjør i tillegg vondt å ligge. Er vanskelig å svelge og jeg har også feber. Stor forskjell fra forkjølelse, selv om det også er ubehagelig :)

Jeg tror aldri jeg har hatt influensaen faktisk. Sønnen min hadde det når han var tre år, så da var han så dårlig at vi ble lagt inn på sykehus.

Forkjølelse har jeg ofte!

God bedring til deg :)

God bedring :-)
Var slik for 1 mnd siden. Lå helt strøken med 40,5 i feber. Håper du kommer deg fort :-)

Back
Topp