Stakkars mannen..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Han er vant men at jeg står lenge på kjøkkenet fredags- og lørdagskveldene og lager et fantastisk måltid vi spiser etter ungene er i seng.
Nå orker jeg rett og slett ikke å stå et par timer på kjøkkenet, og ting blir mye enklere.
Itillegg er det en del ting jeg enten ikke kan spise, blir kvalm av spise eller ikke klarer lukten av...

Klarer ikke å være på kjøkkenet i det hele tatt jeg.. det lukter så forferdelig vondt der :( Så jeg føler med deg :)

Han er vant men at jeg står lenge på kjøkkenet fredags- og lørdagskveldene og lager et fantastisk måltid vi spiser etter ungene er i seng.
Nå orker jeg rett og slett ikke å stå et par timer på kjøkkenet, og ting blir mye enklere.
Itillegg er det en del ting jeg enten ikke kan spise, blir kvalm av spise eller ikke klarer lukten av...
Hehehehe :) Du får be gubben din lag nåkka godt t dæ istedet for da :) Nåkka du ikke blir kvalm av ;)
Heldigvis e d her kun en kort fase, vare jo ikke for evig :)

Uff nei.
Han hadde gjort det om jeg ba om det, og han hadde gjort sitt beste...
Bare at han bruker bare såååååå lang tid når han prøver (ikke med vilje), så det ender opp med at jeg blir lei av å vente og tar over.

Gjorde det veldig enkelt i dag.
Blande naturell smøreost med noen friske urter, skjære lomme i kyllingfileer, fylle, surre skinke rundt og inn i ovnen i ca 45 minutter, forberedelser 5 minutter.
Dele opp poteter, finhakke chilli og hvitløk og ha over potetene sammen meg olje og salt. Inn i ovnen når det er 30 minutter igjen. Forberedelse 5 minutter.
Rense asparges, 5 minutter, steke, 5 minutter (begynner 15 minutter før maten er ferdig i ovnen)

Det viktigste er å kunne få slappet av mellom de forskjellige oppgavene..

Uff nei.
Han hadde gjort det om jeg ba om det, og han hadde gjort sitt beste...
Bare at han bruker bare såååååå lang tid når han prøver (ikke med vilje), så det ender opp med at jeg blir lei av å vente og tar over.

Gjorde det veldig enkelt i dag.
Blande naturell smøreost med noen friske urter, skjære lomme i kyllingfileer, fylle, surre skinke rundt og inn i ovnen i ca 45 minutter, forberedelser 5 minutter.
Dele opp poteter, finhakke chilli og hvitløk og ha over potetene sammen meg olje og salt. Inn i ovnen når det er 30 minutter igjen. Forberedelse 5 minutter.
Rense asparges, 5 minutter, steke, 5 minutter (begynner 15 minutter før maten er ferdig i ovnen)

Det viktigste er å kunne få slappet av mellom de forskjellige oppgavene..
Mmmmm,det hørtes godt ut :)

Nom nom nom :D

Nam nam :-) orker lite kokkekunster her og..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp