Stakkars lillen min

Minisia

Elsker forumet
Off,han har vært syk siden mandagskveld nå.
Var skikkelig dårlig igår,men idag morres og utover dagen har han vært i fin form. Ingen feber. Bare veldig snørrete og hoster fælt.
Trodde det var øreverk/betennelse igår,for han reagerte sånn når jeg drog han i øreflippen. Hylte og skreik,og viste at dette var veldig vondt. Tenkte og ringe legen idag da.
Men har ikke merka så mye på det idag,eneste at han har vridd seg litt når jeg har prøvd å dra litt. Så jeg ringte ikke lege siden han var bedre.
Men ja,han har vært i fin form og uten feber. Helt til NÅ [:(]

Kl 13 fikk han middag. Og når han hadde spist så brakk han seg og spydde opp masse.
Så ble han trøtt og la seg rundt halv 3. Våkna igjen litt over 3 og var helt hysterisk og kjempe varm. Så skulle jeg måle tempen på han. Da spydde han over hele senga. [&:]
Han hadde 39 i feber og ikke noe bra i formen. Så han fikk en paracet.
Nå tror jeg den har funka,for nå ligger han og spreller i bare bleien og sokker i sofaen [;)]

Men har noen av deres hatt dette her? Og hvor lenge varte det? Gikk dere til lege?

Så trasig...håper han kvikner til snart.
Birk har hatt feber og hoste/snørr, men ikke oppkast.
Men den hosten satt i nesten 2 uker. før han var helt fin [&o]

Men det er flere her som har hatt sånn oppkastsyke på bebbisene...
kanskje de kan svare mer [;)]

ORIGINAL: huva

Så trasig...håper han kvikner til snart.
Birk har hatt feber og hoste/snørr, men ikke oppkast.
Men den hosten satt i nesten 2 uker. før han var helt fin [&o]

Men det er flere her som har hatt sånn oppkastsyke på bebbisene...
kanskje de kan svare mer [;)]

ja,han ligger vertfall og spreller og ler her nå.
Men vet du hvor lang tid fra jeg setter paraceten og til den virker?
Har ikke eska her.
Er bare det at han nettopp holdt på med DEN bæsjebleia. Så lurer på om paraceten fikk virke eller om den kom ut med bæsjen.. heheh [:D]

Nei stakkars!!![:o][:o]

Huff altså...
Hadde ringt legevakta jeg og smørt på en god del og fått kommet inn fort...[X(]

Sikkert ingenting farlig, men det er så trist når det er en så liten bebis[:(]

Oda hoster og er veldig snørrete i dag, vil bare ligge i armkroken min, men ikke noe særlig feber...[8|][&o]

Huff... god bedring lille søting[X(]

ORIGINAL: Regan

Nei stakkars!!![:o][:o]

Huff altså...
Hadde ringt legevakta jeg og smørt på en god del og fått kommet inn fort...[X(]

Sikkert ingenting farlig, men det er så trist når det er en så liten bebis[:(]

Oda hoster og er veldig snørrete i dag, vil bare ligge i armkroken min, men ikke noe særlig feber...[8|][&o]

Huff... god bedring lille søting[X(]

Offe.. Er så utrolig lei sykdom nå altså.
Først sambo,så meg og så lille.

Angrer litt på at jeg ikke ringte lege idag alikevel. Men han var jo så fin i formen [8|]
Er ikke enkelt det her altså.

Kunne ha ringt legevakten ja. Men nå komme jeg meg jo ikke ned.
Sambo drog nettopp på jobb og der er vogn og bilsete og hele greia. [8|][8|]

Men han er fin nå da. Ligger og spreller her. Så vi får bare se det ann. Vist han blir verre igjen,så får jeg bare ringe å få sambo hjem igjen..

Uff!
Først: God-bedrings-klems til Eliah fra Mathias [:)]

Her har vi jo ikke hatt oppkast og ikke så høy feber.
Men var en dag han bæsja rett etter jeg hadde gitt paracet, så pilla i bleia så da satte jeg en ny en jeg... Mener jeg har lest et sted at det er ca en halvtimes virketid på den... Men ikke tro meg 100% på den altså.

Tror kanskje jeg ville dratt på legevakta jeg....

ORIGINAL: Linemor7

Uff!
Først: God-bedrings-klems til Eliah fra Mathias [:)]

Her har vi jo ikke hatt oppkast og ikke så høy feber.
Men var en dag han bæsja rett etter jeg hadde gitt paracet, så pilla i bleia så da satte jeg en ny en jeg... Mener jeg har lest et sted at det er ca en halvtimes virketid på den... Men ikke tro meg 100% på den altså.

Tror kanskje jeg ville dratt på legevakta jeg....

Var ingen pille i bleia her,så jeg tror kanskje det har gått bra..
Men jeg såg ikke så nøye da egentlig. [8|]

Han sover nå. Så jeg får se formen hans når han våkner igjen.
Må bare ringe sambo da tenker jeg. Off,får litt dårlig samvittighet.
Først var han borte 2 dager for han var syk,så måtte han komme hjem en dag for jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å ha Eliah.
Å nå ser det ut som han kanskje må komme seg hjem igjen [&:]

Men men,sånn blir det vel når man får barn [;)]

uff da...

Håper Eliah snart blir frisk att..

Sondre spydde  pitte litt om kvelden etter treffet hos tutti, men er nå frisk og rask.. Så det er nok noke som går blant babyer

ORIGINAL: klovnen

uff da...

Håper Eliah snart blir frisk att..

Sondre spydde  pitte litt om kvelden etter treffet hos tutti, men er nå frisk og rask.. Så det er nok noke som går blant babyer

Takk takk [:)]
Ja,han blei jo syk på kvelden på mandagen. Så håpe ikke han har smitta hele gjengen med noe grums nå altså [:-]

ORIGINAL: mammatilgullgutten

Her har vi også vært veldig tette med høy feber og oppkast. snakket med legen om mandagen og fikk da beskjed om at de kaster lettere opp når de er veldig tette. brekker seg lettere, men da fikk de også opp en del slim. kan det være dette som er med Eliah også?? ta en telefon til legen i morgen da vel, så slipper du å gå å beskymre deg så ille.Lykke til og god bedring til dere[:)]

Kan godt være det med han også altså.
For det begynte jo med hoste,snørr og feber. Er først idag oppkastet har komt.
Men merka igår og at han brekte seg veldig av alt av mat han fikk.
Så er vel kanskje noe i det du sier at de kaster lettere opp når de er tette. Får satse på det [;)]
Får ringe imorgen om det ikke er bedre vertfall..

Tusen takk for svar [:)]

ORIGINAL: mammatilgullgutten

Det er jo ikke så lett for de med tett nese stakkars der de ouster, og når vi da dytter i de mat så blir jo munnen tett også. og da brekker man seg jo fort. men synes absulutt du skal ringe legen i morgen, vist han ikke er bedre. Lykke til i allefall, håpe han blir frisk snart[:)]

Nei det er jo helt sant [:)]
Skulle jo ringe idag vettu,men han var jo så fin i formen. Så vi trodde det var over.. Men neeeida.

huff da.. det er så vondt å se at de har det vondt[:(] her er det bare feber heldigvis...og tenner da... men er glad vi har holt oss friske så langt...

*klemme på* foresten

Uff, stakkar Eliah...[:(]
Vet at Sondre til Klovnen og har spydd litt.

Her har vi ikke hatt noe sånt.

Masse god bedring til skjønningen din!

Stakkars liten [:(] Har ikke så mye råd å komme med annet enn det som er nevnt. Ikke så kjekt å se dem slik, har en liten en her som har reagert litt på vaksinen tror jeg. Litt feber, slapp og alt dumt blir ekstra ille [8|] 

God bedring!

ORIGINAL: Nichja

Uff, stakkar Eliah...[:(]
Vet at Sondre til Klovnen og har spydd litt.

Her har vi ikke hatt noe sånt.

Masse god bedring til skjønningen din!

Takk takk [:)]
Håper det er borte imorgen ja.. Er ikke noe gøy med syk bitteliten altså[&:]

ORIGINAL: GuttemammaX2

Uffda, hørtes ikke noe godt ut... Om han fortsatt har feber etter 3 dager må du til legen med han.. så foreløpig bare se ann allmenntilstanden hans og gi paracet som beskrvet på pakka... ikke noe godt når de små er syke!!
*klem til deg*
*god bedring klems fra Colin til Eliah*

Ja han får paracet når han er skikkelig slakk og har feber.
Vist han har feber imorgen og,så er det jo 3`dje dagen. Så da ringer jeg uansett!

Nei,det er ikke noe greier dette her.
Men han ser nå fornøyd ut nå da,sitter i vippestolen og spreller og ser på barnetv [8D]

*klemmer tilbake på begge to*

ORIGINAL: JuliSol

Stakkars liten [:(] Har ikke så mye råd å komme med annet enn det som er nevnt. Ikke så kjekt å se dem slik, har en liten en her som har reagert litt på vaksinen tror jeg. Litt feber, slapp og alt dumt blir ekstra ille [8|] 

God bedring!

Er ikke noe greier når de har feber nei. Alt blir ekstra dumt som du sier.
Han ble knall fornerma på meg for jeg gidde feil leke til han [8|]
Er ikke bare bare nei [:)]

Back
Topp