Stakkars lille...

Hege og Dennis

Forumet er livet
gutten min!!!Han har blitt litt forskjølet,tett i nesa...for litt lyst til å hjelpe han blåse ut snørra...hihi...  men takk for at jeg ammer og har melk for morsmelka er ganske effektiv å bruke som nesespray.....

uffa.... gruer meg til den dagen vår lisjegull blir syk. kommer til å føle meg fullstednig hjelpesløs!
Håper dennis snart blir frisk igjen!!![:o][:o][:o]

god bedring til dennis da...

hehe.--har aldriprøvd eller kjenner noen somhar det..
men var påapoteket og der så jeg de hadde sånn nese suger til barn...
måtte lelittnårjeg så den men kan jo være dener veeeldig grei..

litt vanskeligåsi de små må blåse stakkar...

uff ikke no kjekt at det skjer..jeg har klart å ungå det hele med alex..ikke noe forkjølelse enda og heller ikke sånn puss på øya har han fått enda..så krysser fingrene for at jeg klarer å holde det unna enda en liten stund til..(må si han har et godt immunforsvar,for begge di 2 andre barna mine har vært forkjøla rett før påske og di er jo mer eller mindre oppå alex hele tia) vel,håper lille dennis blir fort frisk igjen og takk for mm ja som kan brukes til det meste[:D][:D][:D]

E ikkje nokke kjekt når dei små bli sjuke nei... he heldigvis holdt oss unna her i hus... enda... [8D]
Håpe Dennis bli fort frisk.... [:)]

Krysser fingrene veldig..merker det hjelper med morsmelk ja...at det løsner opp...Var kanskje ikke til å unngå at han ble forskjølet,for vi har hatt unga til sambo i nesten 2uker nå,pga påsken og de har ligget rett ut halve påsken men oppkast og div....Men guskjelov så sover han som han skal om natta,oppe en gang for å få mat!!!

Hehe..kjenner til det.men fikk en ide om hvordan jeg skulle få treffe skikkelig...

Jeg hadde jo uringlass stående fra jeg gikk gravid,og de er jo sterile oppi,så jeg pumpet ut litt melk oppi der,og tok en sånn med saltvannsdråper(helte ut vannet selvf) og sugde opp melk...det funket fint og var mye lettere og ikke så mye klin,for melka spruter jo til alle kanter ellers...Hehe...

Back
Topp