Stakkars lille jenta mi!

Bollapinnsvin

Elsker forumet
I går hoppet jenta mi på 6 år på trampolina og brakk begge beina i leggen tvers av!!! [:(][:(][:(]
Foten hennes stod i en helt annen retning og det var grusomt å se på. Hun ble operert i natt og vi har kommet hjem fra sykehuset nå.
Hun har gips helt opp til rompa og må ha den i 6 - 8 uker.
Godt det skjedde nå da og ikke midt på sommeren........
Vet ikke hvem det var værst for jeg. Henne eller meg. Men i den situasjonen jeg er i nå er ikke tårene langt unna. Forferdelig å se barna sine ha det så vondt! [:(]

Åh stakkars liten.[:(] Ønsker henne god og rask bedring.[:)]

neeei så fælt[:(]stakkar,også begge beina da..huff..godt ho får av gipsen til sommern ja..
kan tenke meg det var en fæl opplevelse for alle sammen[:(]
masse god bedring da[:)]

ORIGINAL: madelen87

hører ikke til her jeg, men må si at jeg også fikk vondt når jeg leste det der! god bedring til tuppa di

Signerer

off og offa meg. Stakke lille jenten. Kan ikke være noe særlig godt det. Har aldri brekt noe, så vet ikke hvordan det føles.... Men som du sa, godt det ikke er sommer.

Masse god bedring til lille jenten. Og en klem til mammaen og

Tusen takk alle sammen.
Det føles litt håpløst akkurat nå. Men hun er tapper og øver seg på krykkene og er så flink.
Får bare ta en dag av gangen og se hvordan det blir.
Blir ikke akkurat de lange trilleturene med lillegullet heller så jeg håper vi får dagene til å gå på et vis....

Uff..stakkars. Det må være helt forferdelig. Håper tiden går fort for dere. God bedring.

ORIGINAL: tipp

off og offa meg. Stakke lille jenten. Kan ikke være noe særlig godt det. Har aldri brekt noe, så vet ikke hvordan det føles.... Men som du sa, godt det ikke er sommer.

Masse god bedring til lille jenten. Og en klem til mammaen og

Signerer!

Back
Topp