Stakkars lille jenta mi!!

lissom

Forumet er livet
Karoline har vært syk i mange dager nå.. Vet ikke hva som feiler henne, men hun har høy feber hver dag, opp mot 40. Ellers er hun i god form, men hun blir jo trøtt og slapp på det verste... Og så er vi studenter begge to, og skal jo ha eksamen snart (og jeg holder på med teaterprosjekt som jeg egentlig ikke kan være borte fra...). Så vi krangler om hvem som må være hjemme med henne.. Og selv om jeg ikke tror hun skjønner det, så er det ikke no godt for henne at vi krangler "om" henne.... Jeg håper bare hun snart blir frisk, stakkar!!!!! Hun får paracet stikkpiller hver dag, og det er det verste hun vet... Det er helt hjerteskjærende... Fikk bare beskjed om at hvis hun kunne bevege hodet, så gikk det greit (da er det ikke hjernehinnebetennelse...)... Men bør hun ikke få komme til legen når hun har hatt høy feber i snart ei uke?????

reis til legen imorgen min samboers datter var lik og hun hadde rs og det er ikek bra i lengden nesten alle barn får det i en eller annen form og det må behandles i mange tilfelle

ORIGINAL: louis2

reis til legen imorgen min samboers datter var lik og hun hadde rs og det er ikek bra i lengden nesten alle barn får det i en eller annen form og det må behandles i mange tilfelle

Ikke for å være pirkete louis, men kan du kanskje prøve deg på litt tegnsetting? [8D]

Takk, men louis2, hva er rs???

Høy feber i mer en tre dager betyr at det er på tide med et legebesøk.
-Det var et jeg fikk vite da Michael var baby.

jeg ville jammen meg tatt henne med til legen.. er jo ikke gamle jenta liksom!
Og vi går vel til legen når vi har nesten 40 i feber en hel uke gjør vi ikke det da??

er jo bare å bruke legen så ofte du kan nå.. det er jo gratis..hehe..men, ja jeg er enig.. du burde nok ta deg en liten tur til legen med jenta di, ja [:D]

he he hilde anita jeg har ikke så lett for dette med tegnsetting og gidder ikke bruke tid på det her.. klarer du og lese de innleggene med seriøs dialekt så klarer du sikkert og tyde mine innlegg også[;)] huff vanskelig og forklare rs søk på nettet ... skal finne ut av det men mener det er en for for bronkitt som ikke høres,,

Ikke greit nei...Tassen her har hatt feber i dag han og,pluss at han hele forrige uke hadde diarè![8|]
Har han feber nå til og med fredag,kommer jeg nok til å sjekke opp med legen...
Tror ikke det er noe alvorlig med min tass,for han er ved godt mot- og prøver å leke og er blid innimellom! Men ang det at du gir stikkpiller,vil anbefale deg de smeltetablettene med banan smak. De smaker faktisk banan- og gir ganske så rask virkning![;)]
Er en vinnende favoritt her,når barna er syke...

De tablettene har jeg ikke hørt om! Er det paracet?? Får man dem på apoteket???

Back
Topp