Stakkars lille gutten

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror elsker jo å ligge på magen og snur seg med en gang han blir lagt på rygg på gulvet.
Men han blir fort utålmodig og spreller fælt. Aner ikke om han helst skulle kommet seg videre, eller hva.
Han lå hvertfall på magen da jeg gikk opp for å hente lammeskinnet hans, skulle henge det ut til lufting.
Så hørte jeg at han rørte på en rangle han har som lager ganske mye lyd (en svær greie fra Fisher Price), men så begynte han å hylgråte.
Løp selvsagt ned, og da hadde han tippet til ryggen igjen (han snur seg ikke bevisst den veien) og tydeligvis landet på den hersens rangla! Laaang rød stripe langs hele ene siden av hodet og skikkelig hylgråt :(
Det pleier å gå ganske fort når han tipper den veien, så han landet nok ganske hardt :(

huff, stakkars liten! Er ikke noe godt når de tipper ukontrollert rundt nei! Hermine fikk seg i går kloremerker i hodet av Bichon Friseen (er det sånn det staves?) til pappa. Vi lå alle tre på gulvet, og hunden rulla seg inntil henne for å være god, strakte fram en pote mot henne og traff hodet. Han har ganske skarpe klør så hun fikk to røde striper i hodet og hylgråt stakkars :( Gikk heldigvis fort over da! Nå får ikke hunden nærme seg henne noe særlig!

huff, stakkars liten! Er ikke noe godt når de tipper ukontrollert rundt nei! Hermine fikk seg i går kloremerker i hodet av Bichon Friseen (er det sånn det staves?) til pappa. Vi lå alle tre på gulvet, og hunden rulla seg inntil henne for å være god, strakte fram en pote mot henne og traff hodet. Han har ganske skarpe klør så hun fikk to røde striper i hodet og hylgråt stakkars :( Gikk heldigvis fort over da! Nå får ikke hunden nærme seg henne noe særlig!

Uff, ikke godt. Den gjorde det jo ikke for å være slem, men stakkars lita.
Det går heldigvis fort over, men det er virkelig fælt å høre at de skriker av smerte! :(

Det er ikke spesielt godt for ørene når de skriker av glede heller :p
Hermines nye hobby, hun har slutta med spyttbobleblåsing, er å hyle høyfrekvent av sine lungers fulle kraft størsteparten av dagen. Det skjærer i ørene men hun hyyyyler, ser på meg, og hvis hun ikke får respons setter hun volumet opp ytterligere noen hakk :confused:

Hehe, men da vet man hvertfall at de har det bra :D

jo for all del, hun er virkelig i toppform! Men mamman vurderer hørselvern :p

Ja det skjønner jeg godt :D HEHE!

Lillebror elsker jo å ligge på magen og snur seg med en gang han blir lagt på rygg på gulvet.
Men han blir fort utålmodig og spreller fælt. Aner ikke om han helst skulle kommet seg videre, eller hva.
Han lå hvertfall på magen da jeg gikk opp for å hente lammeskinnet hans, skulle henge det ut til lufting.
Så hørte jeg at han rørte på en rangle han har som lager ganske mye lyd (en svær greie fra Fisher Price), men så begynte han å hylgråte.
Løp selvsagt ned, og da hadde han tippet til ryggen igjen (han snur seg ikke bevisst den veien) og tydeligvis landet på den hersens rangla! Laaang rød stripe langs hele ene siden av hodet og skikkelig hylgråt :(
Det pleier å gå ganske fort når han tipper den veien, så han landet nok ganske hardt :(

Nommin stakkars liten! :(:( Håper han ikke slo seg så voldsomt! De får jo så lett merker disse små på den skjøre huden sin, så la oss håpe det ser verre ut enn det egentlig er, og at han hylte mest av såret stolthet! ;):)

Nommin stakkars liten! :(:( Håper han ikke slo seg så voldsomt! De får jo så lett merker disse små på den skjøre huden sin, så la oss håpe det ser verre ut enn det egentlig er, og at han hylte mest av såret stolthet! ;):)

Hehe ja, kanskje han ble mest flau over at han ikke klarte å tippe skikkelig :p

Huffda! :(:( Ikke bra! Jeg er generelt skeptisk til barn i nærheten av dyr jeg da. Kanskje litt i overkant, til og med. Håper det går bra! :) Men hvis det er noe til trøst, så er hun ikke den eneste ungen med røde striper i hodet :rolleyes: :eek: Bare at her er det selvforskyldt :confused: o_O Jeg tror jeg fostrer en liten selvskadende emo :rolleyes: :eek: :confused:

Huffda! :(:( Ikke bra! Jeg er generelt skeptisk til barn i nærheten av dyr jeg da. Kanskje litt i overkant, til og med. Håper det går bra! :) Men hvis det er noe til trøst, så er hun ikke den eneste ungen med røde striper i hodet :rolleyes: :eek: Bare at her er det selvforskyldt :confused: o_O Jeg tror jeg fostrer en liten selvskadende emo :rolleyes: :eek: :confused:
hahaha! Vi har jo hun selv, og for at hun skal lære å ikke være redd dyr og visa versa er vi nesten nødt til å la de få hilse på hverandre daglig ;) Er jo alltid rett ved, og hun fikk seg en real hårvask av han da han ville dytte litt på henne med poten og så ble det som det ble. Ikke det verste som kunne skjedd da, og de er borte nå ;)

hahaha! Vi har jo hun selv, og for at hun skal lære å ikke være redd dyr og visa versa er vi nesten nødt til å la de få hilse på hverandre daglig ;) Er jo alltid rett ved, og hun fikk seg en real hårvask av han da han ville dytte litt på henne med poten og så ble det som det ble. Ikke det verste som kunne skjedd da, og de er borte nå ;)

Hundepoter er ingen match for sylskarpe babynegler, skjønner jeg, for her er de IKKE borte :eek::p:confused:

Stakkars lille klumpen:(:( De små ruller så fort rundt, så fort gjort. Typisk det da skulle ligge en leke i veien:( Håper det gikk fort over igjen?:) Emmeth lager småboblespytt og ikke skriker, men roper for full hals, synes selv han er så tøff:cool::p;)

ImageUploadedByBV Forum1358856965.552587.jpg

Det gikk fort over, men jeg er usikker på om han skrapet seg, eller bare dunket. Streken går enda lenger bak enn bildet viser.
Og så så jeg jo ikke hva som skjedde :(
Trodde det var trygt å gå fra en baby som lå på gulvet i et halvt minutt :o

stakkar lille.. :( ikkje noke kjekt når dei slår seg..
men han ser no blid ut lell da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har en hermine på 18mnd og jeg lover deg, den hylinga forsvinner ikke... Min hermine hyler for alt da... Sur, blid,trøtt,sulten osv... Guuud som jeg gleder meg til hu begynner å prate...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vis vedlegget 2666

Det gikk fort over, men jeg er usikker på om han skrapet seg, eller bare dunket. Streken går enda lenger bak enn bildet viser.
Og så så jeg jo ikke hva som skjedde :(
Trodde det var trygt å gå fra en baby som lå på gulvet i et halvt minutt :eek:

Nommin stakkars lille gullet! :eek::(:confused: Det ser egentlig mer ut som han har skrapet seg. Når man dunker seg får man jo en rød rose, trodde jeg.. :confused005

Ånei, stakkars:( er hu skeptisk til hunden nå? Kattene holder god avstand til Emmeth, og det er jeg veldig glad for. Fiona har så utrolig skarpe klør, så selvom hu bare koser, så klorer hu:eek:

Stakars liten.Ser ut som han har skarpt seg,ja.Men like blidfis fordiom:-) Skjønn!

Han er i godt humør, men har allerede slått seg enda en gang :-/
Sprellet seg utenfor matta og slo hodet i gulvet :-O
Marken!

Back
Topp