Kanske vi skaa starte hysteriskegruppe?Du har min fulle støtte der! Du er ikke hysteriskda får vi være hysteriske sammen isåfall
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanske vi skaa starte hysteriskegruppe?Du har min fulle støtte der! Du er ikke hysteriskda får vi være hysteriske sammen isåfall
hehe
Sa ikke moren til kompisen at du var på butikken, da? :S Mulig jeg misforstår, men jeg hadde ikke sent ungen hjem igjen før jeg visste at du var tilbake og at han visste hvor du var.
Ja det synes jeg var en god ideKanske vi skaa starte hysteriskegruppe?
Mulig ho ikke så sms, ikke vet jeg.. Jeg tok hvertfall sjansen på at han var der siden han hadde vært lenge nok borte til at han var der og kom til å være der..
Jeg er med på den! hahahhaKanske vi skaa starte hysteriskegruppe?
Lurer på hvor mange vi blir.Ja det synes jeg var en god idehehe.
En uke? De har 3 mnd her i kommunen!Det trenger ikke være mer som ligger bak nei, men bv har en uke på seg til å undersøke før de bestemmer seg for om de henlegger eller går videre med saken.
Her er det å en uke og da pleier de ha en samtale / møte med foreldre/ foresatte ! Og etter det får du enten brev at de har henlagt saken eller beskjed om Fler møter evt.En uke? De har 3 mnd her i kommunen!
Jeg er med!Lurer på hvor mange vi blir.
Det hørs rart ut, etter en uke skal de bestemme seg for om de går videre eller ikke.En uke? De har 3 mnd her i kommunen!
Hentet fra kommunens side:Det hørs rart ut, etter en uke skal de bestemme seg for om de går videre eller ikke.
Ja det har de , om develger å gå videre med saken vil jeg tro. Hvertfall det som er mest vanligHentet fra kommunens side:
"Barneverntjenesten har plikt til å gjennomgå henvendelser om begrunnet mistanke om omsorgssvikt snarest og om nødvendig gjennomføre en nærmere undersøkelse innen 3 måneder."
Da har de sikkert en uke her også med å "gjennomgå henvendelsen", men de har tre måneder på å undersøke saken...