Stakkars jente!

Det er grunnen til at jeg aldri bare går til naboen og lar barnet være alene hjemme m han sover,selv om folk kaller meg hysterisk.

Synes ikke å varsle barnevernet er drøyt . Moren visste ikke at ungen var ute en gang ...altså sjekket ikke barnet en gang .... Det betyr at det kunne faktisk skjedd noe med henne , og moren hadde ikke visst noenting ...

Men å varsle barnevernet?? Den syns jeg var litt drøy
De er plikter til å vaske ved mistanke om omsorgssvikt. Som nevnt over vet ikke vi alle fakta. Men jeg personlig synes det er hårreisende!! Hun var jo borte ganske lenge også hvis de måtte vente en time på henne da de først kom hjem.

Jeg grøsser! Stakkars lille så fortvilet hun må ha vært! Husket en gang jeg å pappa var på ferie i Bergen. Jeg var 7 år da. En morgen hadde jeg sovet så godt at pappa ikke ville vekke meg, så han hadde gått ned til frokosten alene. Jeg våknet helt alene, og husket at jeg tenkte alt mulig rart. Fantasien til en 7 åring er uendelig! Jeg var mer sint enn trist når han kom tilbake, men det tok mange år før han lot meg være alene igjen.

De er plikter til å vaske ved mistanke om omsorgssvikt. Som nevnt over vet ikke vi alle fakta. Men jeg personlig synes det er hårreisende!! Hun var jo borte ganske lenge også hvis de måtte vente en time på henne da de først kom hjem.
Yes, å det var etter de kom hjem, jenta hadde da kledd på seg, gått ut (hvor langt hun gikk vet vi jo ikke) + at en dame hadde ringt politiet og de har rykket ut. Så det har jo gått en lang stund uten at hun har sjekket barnet sitt.

Jeg hadde aldri klart å gå fra barnet mitt alene i huset. Om det så bare er til naboen man skal. Tenk så redd denne jenta må ha vært da hun våknet opp helt alene i huset midt på natta :(

Er helt sikkert mer som ligger bak ettersom bv ble varslet ja. Ellers hadde hun bare fått en advarsel.
Det trenger ikke være mer som ligger bak nei, men bv har en uke på seg til å undersøke før de bestemmer seg for om de henlegger eller går videre med saken.

Yes, å det var etter de kom hjem, jenta hadde da kledd på seg, gått ut (hvor langt hun gikk vet vi jo ikke) + at en dame hadde ringt politiet og de har rykket ut. Så det har jo gått en lang stund uten at hun har sjekket barnet sitt.
Samme tenker jeg. Synes hele virker creepy..
Hvorfor ville moren forlatt ungen sin alene så lenge. Midt på natta. Tenk deg så redd hun var når hun våknet å innså at hun var alene..

Husker en gang som jeg hadde sovnet på sofaen og Vesla våknet..
Hun gikk inn på rommet vårt å fant ingen. hun så ikke meg på sofaen å fikk helt panikk.. Hun hylgråt..
Nå var riktig nok hun bare 3 år den gangen. Men husker den frykten jeg så i ansiktet hennes når jeg våknet.
Det gjør fortsatt vondt å tenke på. Å jeg var hjemme.. bare ikke der hun ventet å finne meg.

Jeg hadde aldri klart å gå fra barnet mitt alene i huset. Om det så bare er til naboen man skal. Tenk så redd denne jenta må ha vært da hun våknet opp helt alene i huset midt på natta :(
Helt enig!! Kunne aldri falt meg inn!

Samme tenker jeg. Synes hele virker creepy..
Hvorfor ville moren forlatt ungen sin alene så lenge. Midt på natta. Tenk deg så redd hun var når hun våknet å innså at hun var alene..

Husker en gang som jeg hadde sovnet på sofaen og Vesla våknet..
Hun gikk inn på rommet vårt å fant ingen. hun så ikke meg på sofaen å fikk helt panikk.. Hun hylgråt..
Nå var riktig nok hun bare 3 år den gangen. Men husker den frykten jeg så i ansiktet hennes når jeg våknet.
Det gjør fortsatt vondt å tenke på. Å jeg var hjemme.. bare ikke der hun ventet å finne meg.
Det er utrlig mange som går til naboen når barnet sover, jeg får jo alltid tyn i de diskusjonene fordi jeg ikke vil gjøre det, jeg er jo da hysterisk..

Back
Topp