Stakkars jenta mi....

Tulip

Elsker forumet
Vi var på 3 mnd kontroll på helsestasjonen i dag. Forøvring alt for tidelig, for kontordama hadde rota med datoene. Skulle ikke vært der før 10 mai egentlig....
Men snuppa fikk ihvertfall sprøyte og siden hjernhinne betennelse sprøyta er med i sprøyte programmet nå, så ble det 2 sprøyter - en i hvert lår!!
Å fy som hun skreik!! Hun var helt hysterisk...har aldri hørt henne skrike sån før. Det var helt forferdelig. Fikk helt vondt i magen, og kjente at jeg nesten hadde lyst å gråte litt jeg også...[:(]
Hun har vært veldig sutrete i kveld, og har nok hatt vondt etter stikkene. Stakkars jenta mi - håper det er over til i morgen!

æsj.. stakkars liten.. det er ikke no godt for noen sant der[:'(]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Tulip

Vi var på 3 mnd kontroll på helsestasjonen i dag. Forøvring alt for tidelig, for kontordama hadde rota med datoene. Skulle ikke vært der før 10 mai egentlig....
Men snuppa fikk ihvertfall sprøyte og siden hjernhinne betennelse sprøyta er med i sprøyte programmet nå, så ble det 2 sprøyter - en i hvert lår!!
Å fy som hun skreik!! Hun var helt hysterisk...har aldri hørt henne skrike sån før. Det var helt forferdelig. Fikk helt vondt i magen, og kjente at jeg nesten hadde lyst å gråte litt jeg også...[:(]
Hun har vært veldig sutrete i kveld, og har nok hatt vondt etter stikkene. Stakkars jenta mi - håper det er over til i morgen!

Ja huff, det går rett inn i hjerterota det..
Det er jo vanlig at de blir litt utilpass etter vaksiner vet jeg.. Er det ikke noe etter 10 eller 12 dager også.. Minns det var noe sånt..
Man får fokusere på det gode det gjør.. [:)]

Ja, når du sier det så syns jeg også at jeg husker at det var en reaksjon som kunne komme så lenge etter også!
Helt sant at man må fokusere på det gode den gjør, tenkte på det i dag. Nå har hun jo fått beskyttelse mot alvorlige sykdommer.
Men hverken Christoffer eller Christian har reargert med så hysterisk gråt som henne i dag når de fikk vaksine. Men de fikk bare en sprøyte. Hun hylte når hun fikk den første, også fikk hun nr.2 med en gang og da ble det litt for mye for henne stakkars....

Back
Topp