Stakkars guttene mine.

helen79

Forumet er livet
Ved frokosten idag, begynte jeg å gråte igjen pga at jeg er så svimmel. Vil bare at det skal forsvinne nå. Har vært rimelig dårlig de 5 siste dagene. Trodde det skulle bli bedre etterhvert, men neida. Det er opp og ned og frem og tilbake. Er så forbanna lei, og derfor begynner jeg å grine av og til. Så er jeg konstant trøtt. Føler bare for å ligge døgnet rundt.
Er det noen av dere som har hatt dette (virus på balansenerven)?

Ja, jeg har hatt det et par ganger, ekstremt svimmel, kvalm og helt utafor! Grusomt, heldigvis gikk det over ganske raskt, men det var ille når det sto på.[:(]
Håper du blir bra snart!

Har ikke hatt det selv, men har hørt at det er ordentlig plagsomt å ha det. Og at det kan desverre ta lang tid før det går helt over... Et tips er å gå til naprapat (tror det var det det het), for å få krystall behandling i øret (mener det var det det het..).
Ville bare sende deg en "god-bedring-klem"!!!

[:)]Sønnen min hadde det når han var to og et halvt... Varte et halvt år ca..
Veldig slitsomt![:@] En liten gutt som ser på deg med store blå øyne og sier: Mamma,det rundter-før han stupte i gulvet. Tok et par mnt. å finne ut hva som feilte ham. Noen runder på Ullevåll,og videofilming av "annfall" hjemme. Men,det gikk over,heldigvis!!

Offameg, stakkars lille gutt.

Moren min har hatt det og det satt i over 1 år.

jeg har heldigvis sluppet det - det må være forferdelig. Får håpe det gir seg snart da!! God bedring

Stakkar deg, det hørtes helt forferdeligt ut. Sender en stor støtte klem[:)]

hei..min mor har det..hatt det i mange år..ho gjekk på noen tabl men etter ei tid begynte det å gje ho bivirkninger..nå har visst legene komt fram til at det kan vere lurt å prøve behandling som om ein har krystall-sykja..det viser seg at det kan vere det som plager henne..høres ihvertfall kjent ut..er verdt å prøve det!!
god betring!! klem[:)]

Takk for hilsner og tips.

Back
Topp