Stakkars gutten min - han skal på gastroskopi!

Du er så tøff!!!! Knalltøff er du!! Det finnes ikke tvil i havet om at Sander har ei mor med bein i nesa og fonuft mellom ørene og som virkelig står på for at gutten hennes skal ha det bra!!!

* stoooooor klem til skjønne du*
 
Åå jenter, dere er så gode! Eg blir så rørt for alle de gode ordene og all støtten. Familien vår (på begge sider) er også kjempe flinke til å støtte oss, men eg tror også de tenker at vi "overdriver" litt, svigermor sier ofte at akkurat slik var Thomas og (hard mage, vekt osv), og ho meiner det jo BARE godt altså! Men de ser stort sett bare en gutt som er blid og glad for han er som regel det når han får besøk eller vi er på besøk hos familien, han elsker det jo. Så eg tror de tenker at vi er uerfarne, ikkje vet hvor normalt noen ting er, saken er bare den at ting blir verre og verre. Men no ser de og at han ikkje spiser, er blitt litt tynnere og no at han er sliten, eller har sett for no er han mye bedre =) 
Så det er godt å ha dere som kommer med så mange gode ord til oss :) Tusen takk for det!

Mange klemmer til dere!! 
 
Ikke så rart i det hele tatt at han er redusert og ikke orker så mye til enhver tid. Hverdagen i bhg kan være hektisk nok, i tillegg til at han har hatt det slik lenge og har det fremdeles. Det vil nok ta tid, og alt i hans tempo. :) Håper dagene fremover blir gode eller bedre enn det har vært!
 
Back
Topp