• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Stakkars fine mannen

aGNi

Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent!
Mailykke <3
Han har vært innlagt i 3,5 mnd og kom omsider hjem for godt på tirsdag. Fanthaaaaaaastisk å ha ham hjemme. Og i dag kjørte han ut for å kjøpe pærevann fra Imsdal som jeg maste om i et par timer. Han kom hjem med en bærepose full, Hihi. Han er så fin og god, har aldri hatt en kjæreste som har gjort sånt for meg før. :) Måtte bare spre litt irriterende forelskavibber i forumet. :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Så snill han er. Kan jeg spørre hvorfor han har vært i innlagt? 3 og en halv mnd må ha føltes som en evighet:-):-)

Ja, det var ganske ukult å være alene så lenge, i dårlig form, sykemeldt, nylig flytta uten å ha fått ny bhg-plass til fireåringen sånn at det tok ca fire timer daglig å levere og hente, og sånn. Min kjære, fine, snille gode mann har hatt en lege som for 7 år siden skrev ut sterkt avhengighetsskapende medisiner og bare fortsatte å gjøre det. Så han hadde utvikla avhengighet til medisiner og måtte på avvending. I tillegg måtte han behandles for sykdommene som medisinene hadde dempet symptomene. Han hadde også magesår for en stund siden, noe som medførte kraftig mangel på B12, på en slik måte at han måtte få det intravenøst. B12-mangel er ganske vanlig ifm magesår, men idiotlegen undersøkte ikke dette. Så det var mye. Som måtte fikses på. På en klinikk tre timer unna, så vi har stort sett ikke sett hverandre hele svangerskapet. Ble gravid dagen før han dro...

Huff, føler meg fæl som klaget i går om at mannen skulle på firmafest, og det bare for en kveld. Syns du er sterk og tøff!! :) koselig med sånn forelskelsvibbe, en må bare nyte de episodene som er :) Små gleder er store gleder i en travel hverdag <3

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for det, man kan jo ha det kjipt selv om andre også har hatt det kjipt/kjipere. Veldig glad han er hjemme nå, i dag har vi gått i skogen med fireåringen, og han har skrudd til setet på sykkelen hennes. Snart skal vi til mamma og pappa en tur, og i kveld har han lovt å vaske bad, do og vaskerom, som jeg ikke takler å gjøre pga det lave blodtrykket... Jeg er heldig som har verdens beste mann som også er verdens beste bonuspappa og kommende pappa. :)

Back
Topp