Stakkars de i "sonen"

Lykkedokka

Glad i forumet
Jeg må si jeg ble tatt litt med buksene nede i går. Makan til humørsvingninger har jeg aldri i mitt liv vært borti... i det ene øyeblikket var jeg så sint at alt raste rundt meg, alt var galt og ingen ting var bra... i det andre øyeblikket gråt jeg så tårene sprutet... så var jeg sint igjen-- HALLO?????
Mannen min satt seg ned helt rolig når han kom hjem og sa ingen ting stakkar[:)]
Det verste var vel at jeg klarte ikke styre meg i det hele tatt... Heldigvis fikk jeg mesteparten av disse humørsvingningene når jeg var helt alene hjemme...... Det var helt pyton å være slik, så mannen min fikk jo den middagen i dag som unnskyldning da[;)] Han tar det heldigvis med humor og ro....Men stakkar, han skal tross alt leve med meg i mange måneder til

Hahaha, ja er vi ikke søte og yndige?[:D]

Hehe, det er godt det er for en god sak[;)] jeg tror ikke jeg skal reise på ferie flere ganger som gravid - tror reisefølget mitt ble helt sjokka over meg[;)] så irritert som jeg var heeeeele tiden[;)]

Kjenner til det ja, er en tikkende bombe om dagen. Et par dager etter fødselen sist sa mannen min; " det er så godt å ha deg tilbake". Var nok ikke helt meg selv og merker jeg har forandret meg denne gangen også.

ja hormonner er en finn ting[8D] men skule tru mannen å v

Back
Topp