Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kunne ikkje sagt noko heller, om å ta det roleg osv, for da hadde han jo skjønt det[8D][8D]

Eg bare må leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Eg er skikkeleg ond no, eg veit[8D][8D] Er glad eg ikkje kan drikka lengre[:D][:D][:D][:D]ORIGINAL: Svartengel
Eg bare må leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Eg er skikkeleg ond no, eg veit[8D][8D] Er glad eg ikkje kan drikka lengre[:D][:D][:D][:D]
Men mann din får vel ein fin dag[8D][8D][8D]
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Svartengel
Eg bare må leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Eg er skikkeleg ond no, eg veit[8D][8D] Er glad eg ikkje kan drikka lengre[:D][:D][:D][:D]
Men mann din får vel ein fin dag[8D][8D][8D]
Jeg skal ikke nekte for at jeg sto her og godta meg jeg også..
Jeg visste at de kom kl 10, så halv ti smalt jeg en cola og paracet i nattbordet og sa han fikk stå opp for vi hadde en lang dag foran oss.. [8D]
Ikke pokker om han skulle opp nei..
"Kanskje du skal ta en dusj?" *klokka kvart på ti*
"Nei.."
Neiveeeel.. [:D]
Så den som sto her med verdens største morra/fylletryne kl 1010, det var darlingen.. [8D]

Det trynet sku eg likt å sett, du tok ikkje bilde vel?? [8D][8D][8D]ORIGINAL: Thilde79
Hehe så bra [:D]