stakkars darlingen..

Dollface

Forumet er livet
VIP
han vet det ikke ennå - men i morgen kl 10 kommer forlovern hans og henter han, til utdrikkingslag..

og hvor er mannen nå?
Jo.. på fylla.. med jobben.. kanon kule dritings.. [8D]
åååå han skal få det så jææævlig gøy med å stå opp i morra [:D][:D]

Kunne ikkje sagt noko heller, om å ta det roleg osv, for da hadde han jo skjønt det[8D][8D]

Hehe så bra [:D]

hehe stakkars [:D] tar nok ikke mange alkoholenheter før han er der han var i går kveld. [:D]

Hahaha.. herlig!
Og kyniske lykkis gir overhodet ingen sympati.. MOWHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!

Hehe, de må sikkert dra han ut av senga[:D]

Misunner han ikke der nei[:D] Hoho, han kommer til å være bra ødelagt i morgen![:D][:D]

Og den som kom hjem i natt klokka halv fire... med ca 5 i promille.. joda, det var min "husband-to-be"...

Jeg advarte han.. ringte han halv tolv og spurte om han skulle bli med hjem, vi hadde masse å gjøre i dag.. skulle i dyreparken og greier.. Og sa han kom til å angre i morra tidlig..

Og gjett om han gjorde, da forloveren ramla inn på soverommet klokka 10 og dro han ut av senga..
Fikk ikke dusje en gang, bare en liten schnaps på sengekanten og beskjed om å få på seg fillene [8D][8D]

REGEL NUMMER EN: KJÆRRINGA HAR ALLTID RETT
REGEL NUMMER TO: HØR ALLTID PÅ KJÆRRINGA

Jeg er så glad jeg ikke er her i natt når de kommer hjem [8D][8D]

Eg bare må leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Eg er skikkeleg ond no, eg veit[8D][8D] Er glad eg ikkje kan drikka lengre[:D][:D][:D][:D]

Men mann din får vel ein fin dag[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Svartengel

Eg bare må leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Eg er skikkeleg ond no, eg veit[8D][8D] Er glad eg ikkje kan drikka lengre[:D][:D][:D][:D]

Jeg skal ikke nekte for at jeg sto her og godta meg jeg også..
Jeg visste at de kom kl 10, så halv ti smalt jeg en cola og paracet i nattbordet og sa han fikk stå opp for vi hadde en lang dag foran oss.. [8D]
Ikke pokker om han skulle opp nei..
"Kanskje du skal ta en dusj?" *klokka kvart på ti*
"Nei.."
Neiveeeel.. [:D]

Så den som sto her med verdens største morra/fylletryne kl 1010, det var darlingen.. [8D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Svartengel

Jeg skal ikke nekte for at jeg sto her og godta meg jeg også..
Jeg visste at de kom kl 10, så halv ti smalt jeg en cola og paracet i nattbordet og sa han fikk stå opp for vi hadde en lang dag foran oss.. [8D]
Ikke pokker om han skulle opp nei..
"Kanskje du skal ta en dusj?" *klokka kvart på ti*
"Nei.."
Neiveeeel.. [:D]

Så den som sto her med verdens største morra/fylletryne kl 1010, det var darlingen.. [8D]

Mooooohaaaaaa     Det trynet sku eg likt å sett, du tok ikkje bilde vel?? [8D][8D][8D]

Haha..
Så bra, missuner han ikke [:D]

hahaha[8D] hvordan er formen hans nå?[:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

hvordan endte dette??[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Lurer jeg på og![:D]

ORIGINAL: Thilde79

Hehe så bra [:D]

Back
Topp