Huff for en sak..
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sa de akkurat på nyhetene at moren var avhørt som vitne... Forferdelig sak![]()
Synes jeg hørte på radioen at faren er tiltalt:-/Ifølge fredrikstad blad på nett var også faren vitne...Var visst moren som fant barnet ute også.
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Huff, så trist :/Synes jeg hørte på radioen at faren er tiltalt:-/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ante meg....Forbanna syke folk! Jeg blir sint!Synes jeg hørte på radioen at faren er tiltalt:-/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Enig...Altså, alle mennesker feiler, men enkelte ting slik som dette skal bare ikke skjeDette er jo vannskjøtelse eller barnemisshandling og må følges nøye opp av systemet.. håper bare de faktisk GJØR det... slik at barnet får et fullverdig liv.
Når det er sagt så må jeg innrømme at jeg ikke er den med størst toleranse på det å ikke følge med på barna sine.. syntes det skjer maaange ulykker som kunne vært unngått om enkelte foreldre fulgte mere med på barna sine.. jeg mener det er enkle forhåndsregler som kan avgjøre mye mellom liv og død...
Huff... Har ikke hørt noe mer de siste dagene jeghuff dette er en grusom sak, og det siste jeg hørte var at barnet fortsatt svever mellom liv og død..... og faren er vist tiltalt
Ja, jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn uforsiktighet? :/ Men man skal vel være forsiktig med å dømme noen ut ifra hva som står i VG også!Dette er jo vannskjøtelse eller barnemisshandling og må følges nøye opp av systemet.. håper bare de faktisk GJØR det... slik at barnet får et fullverdig liv.
Når det er sagt så må jeg innrømme at jeg ikke er den med størst toleranse på det å ikke følge med på barna sine.. syntes det skjer maaange ulykker som kunne vært unngått om enkelte foreldre fulgte mere med på barna sine.. jeg mener det er enkle forhåndsregler som kan avgjøre mye mellom liv og død...
Huff... Har ikke hørt noe mer de siste dagene jeg![]()