Stakkars barn :(

Uff helt forferdelig :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Orker ikke lese jeg...:(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skjønner ikke at det er mulig en gang. Har de lagt barnet på bakken og gått? De må da merke at barnet har dettet ut av barnevogna?

Nei fysj a mei.

Får frysninger bare jeg leser overskriften.. Trasigt:(

Huff og huff:( kan det være at barnet låg utenfor å sov i vognen uten seler og har kommet seg ut?:( det står jo ingenting.. Blir så frustrert!! Stakkar lille barn!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff jeg leste det istad. Fikk vondt i mammahjertet også, håper ho klarer seg..

Huff og huff:( kan det være at barnet låg utenfor å sov i vognen uten seler og har kommet seg ut?:( det står jo ingenting.. Blir så frustrert!! Stakkar lille barn!!

Får nesten håpe det, men barnet må jo ha grått ganske fort. Og da burde det vel blitt hørt via babycall...Og om de ikke brukte babycall så burde de jo ha vogna stående et sted hvor de kunne følge med regelmessig...Nei huff, ikke godt å vite hva som har skjedd...:-S

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Får nesten håpe det, men barnet må jo ha grått ganske fort. Og da burde det vel blitt hørt via babycall...Og om de ikke brukte babycall så burde de jo ha vogna stående et sted hvor de kunne følge med regelmessig...Nei huff, ikke godt å vite hva som har skjedd...:-S

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Helt sant!! Jeg hadde aldri latt barnet mitt ligge slik at jeg hverken såg eller hørte det:( fæle greier!!

Back
Topp