Stakkar..

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Da har snuppa feber igjen stakkar. Foreløpig ikke så høy og virker ikke som hun har vondt. Håper det holder seg sånn eller blir bedre snart :)
Skulle egentlig i bursdag til helgen, men får se ann det nå. hehe

Så kjedelig når de små blir syke. Er det tenner på gang kanskje?
 Har en snørrete liten tass her også, og føler meg litt hjelpesløs bare av det :p Største vår var ikke syk før han nærmet seg året, så jeg blir så usikker når han er så liten og blir syk.

Har en snørrete liten tass her også, og føler meg litt hjelpesløs bare av det :p Største vår var ikke syk før han nærmet seg året, så jeg blir så usikker når han er så liten og blir syk.

God bedring til jenta di :)

Tenner har jeg ikke tenkt på en gang. kanskje? Men er ikke noen andre tegn på tenner så vidt jeg vet. men det vil tiden vise :P
Blir også usikker, første barnet mitt, og er redd for å pakke inn for mye/lite når hu er syk. Men har helt fantastiske naboer som hjelper meg og kommer med råd om alt og sier jeg bare kan ringe på midt på natten om det skal være noe. så det er jo veldig betryggende :)

Takk takk :)

Feberen gikk opp til 39,7 tidligere i dag. Fikk paraset for hun sutra hver gang jeg bar henne opp. regner med at det var fordi hun hadde vondt. Hun sover litt mer enn hun pleier. ellers har hun vært ganske seg selv, så var nok ikke såå ille.
Nå ligger tempen på under 38 igjen, så håper det holder seg :)

Det holdt seg dessverre ikke. Feberen steg plutselig fort opp igjen. Det resulterte i feberkramper. Fikk jo helt panikk, viste ikke hva man skal gjøre. Løp opp til naboen og fikk hjelp. Etter litt fikk hun et til. Dro til legevakta der hun fikk enda en til. Så inatt har vi vært på ahus. Hun har fått febernedsettende midler, så må går det mye bedre. Føler vi er ganske trygge her. Det er mulig hun kan få det igjen fram til hu blir 5 år. Men har fått medisiner hun kan få får det om en krampe skulle vare lenge. Men håper for Guds skyld at det ikke skjer igjen. Det er det skumleste jeg har opplevd, selvom det visstnok ikke skal være farlig.

Back
Topp