stakkar pappen min*OPPDATERT*

2x 24November

Forumet er livet
VIP
 Idag fyller pappa 60 år. De skulle idag reise på tur sammen med mange av kompisene hans fra baarndommen. Pappa bor i stavanger men oppvokst i tromsø, så mange av kompisene hans fra tromsø skulle komme nedover så skulle de reise til Amsterdam. Men nå får de ikke reist[:(] pga at at all flytrafikk er stengt i hele norge[&o]
stakkar pappa[:(]

Da skal jeg sende pappa et "plaster på såret". Har laget en mms med bildet av ultralydbildet og skrevet: siden flyet ikke kom, kommer storken i stedet. I noevmber ser jeg dagens lys[:)]

er vel bedre at han blir hjemme enn dør da er jo såååå farlig og være i flyrommet nå....

ORIGINAL: smurfen87

er vel bedre at han blir hjemme enn dør da er jo såååå farlig og være i flyrommet nå....

haha ja selvfølgelig.. var ikke det jeg mente at flyet skulle trosse asken og bare fly avgårde.
men syns jo det er kjipt for pappa likevel.

det er sant vi skulle selv ut og fly i dag "/ men men

Det er sånt som er såå typisk da...[:'(]
Håper de kan ta det igjen seinere eller at blir mulig og fly igjen om ikke så lenge..

Veldig veldig glad jeg ikke jobber på gardermoen lenger ja, det er ett kjipt sted når flyene står..sinna folk overalt[>:]

ORIGINAL: _Dollface_

Håper de kan ta det igjen seinere eller at blir mulig og fly igjen om ikke så lenge..

Veldig veldig glad jeg ikke jobber på gardermoen lenger ja, det er ett kjipt sted når flyene står..sinna folk overalt[>:]

Akkurat som om det er de ansattes feil når flyene ikke kan lette pga været...[8|] Jeg har sett for mye på Airline på tvnorge, jeg blir mektig provosert!! [8D]

Men det er jo synd når en har planlagt noe spesielt, og så går det ikke an å få gjennomført det...[&:]

Jeg satt fast på Island for noen uker siden Da den vulkanen først gikk i lufta...
Det kan faktisk gå noen dager før flytrafikken er i gang igjen... så du får nok oppmuntre pappa'n din [:)]

gikk lang tid før jeg fikk noe svar fra han[8|]

men fik nettopp melding. der sto det: graatulerer med nr 4. det var en hyggelig melding og få.

hehe pappa er ikek akkurat en sms konge[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Dakar pappan din,men DU å du for et plaster på såret,hihi [:D][:D]

For en hyggelig overraskelse pappaen din fikk fra deg, da turen hans gikk i vasken! [:)]

Tror jeg begynner å bli hormonell, for jeg sitter her med øynene fulle av gledes tårer.

Så herlig plaster du sendte han da, pappaer er vel ofte strengt tatt ikke noe sms mestre og når det mest sannsynligvis blir litt følelsmessig så slår mannen inn [:D]
men det var nok det beste plasteret han har fått [:)]

jeg jobber på reisebyrå....jeg vet hva du mener!!!!!!!! [8D]

ORIGINAL: Soul

jeg jobber på reisebyrå....jeg vet hva du mener!!!!!!!! [8D]

Hehe ja mange folk blir ganske så avtale når de er på tur [:-][:'(]

Back
Topp