Stakkar meg :-)

Monica07

Flørter med forumet
:-) Jeg er så utolig kvalm.....

Jeg som trodde at siden jeg ikke var det sist, så ville jeg ikke bli det denne gangen heller. Ja der fikk jeg den rett i tryne!

Jeg hater å kaste opp så jeg sitter helle stille i feks to timer uten å rikke meg hehe ja helt syk... men sånn er det her :-) må jo nesten bare le av meg selv her jeg sitter/ligger på sofaen og skriver. Er igrunnen ute etter litt sympati hehe

Håper det går bra med dere alle :-)

[:)] Tusen takk. Følte meg bedre med en gang [;)] hehe

Stakkars deg da snuppa[&:][&:] Kommer opp med frokost til deg i løpet av uka[:)][:)] Har vært på legevakten med Arnt Ole i kveld,han har fått ett stikk på foten og hovnet skikkelig opp,så han har fått allergimedisiner,og blir hjemme fra barnehagen i morgen[:o][:o].Prøv om ingefærkapsler
eller seaband hjelper på kvalmen,mange anbefaler det,men ikke alle det hjelper for,men du er kanskje en av de heldige det virker på???? Håper du snart blir i bedre form[:)][:)]
God bedring,tenker masse på deg[;)][;)] Stooooor klem fra meg[:)][:)]

Stakkars deg!!! veit korleis du har det for tiden[:'(][:'(]

Tusen takk [:)]

Sender all sympati jeg har, uff vet hvordan du har det ja. Er ikke så kvalm denne gangen jeg og håper jeg slipper.

Noe som hjalp meg når det stod på var vann med presset lime i, lakris, grønne epler, cola, hmmm tenke tenke... skal gi deg lyd her hvis jeg kommer på mer.

Ta vare på deg selv[:)]

Takk takk [:D] prøver alt jeg [:D]

Back
Topp