ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: twinanne
Elin da må jeg stille spørsmålet; hvor lang lutealfase har du normalt da. Dersom du har det normale 12-14 dager så regner jeg med at du får mensen dagen før eller samme dag som testdatoen, dvs senest på dag 16 etter uttak, dvs en lutealfase på 16 dager. Men dersom du normalt har lang lutealfase så kan det være rundt 1-2 dager etter testdato ikke senere tror jeg, men de fleste får vel mensen litt før eller den siste dagen med Crinone, på ruge dag 14 såvidt jeg hvet. Med den andre typen, husker ikke navnet på de stikk pillene jeg - KAN det være normalt å gå 15-18 dager etter egguttak.
Husk at det er bare ordet KAN jeg kan bruke når jeg svarer på slike ting, ettersom vi er forskjellige som kvinner.
tr kommer alltid mellom dag 30 og 36 på meg, så d er jo ikke så lett å si hvordan den kommer akkurat den mnd..vi får bare vente å se og håpe den ikke kommer i d hele tatt [:)]
Det jeg antar er at du har sen el - det er el som varierer og ikke lutealfasen, men den kan varierer i normale sykluser med maks 2 dager, mest normalt er at den er lik fra syklus til syklus med en forskjell på 1 ag, og for noen 2 dager,lutealfasen er den perioden etter el eller egguttak. de fleste har 12-14 dagers lutealfase og noen få har 16 dager. Så jeg regner med at tr kommer normalt for deg også jeg, men håper jo at bønnen sitter der den skal da. Så det er ikke noe å bekymre seg over.