Stakkar mannen min..

Marianne1

Glad i forumet
Han har vært så sprudlene i det siste, og jeg spurte hva det var. "Du har jo ikke fått mensen enda" var svaret jeg fikk. Så jeg fortalte at den uansett ikke kommer før uti neste uke engang. Da ble han skuffa gitt, han trodde at den kom ganske med en gang om man mislykkes... Jaja.. Hehe.. Får litt vondt av han da.

*tørker en tåre*

håper virkelig den ikke kommer.

ønsker deg av heeeeeeeeeele mitt hjerte at du får en positiv test,ikke bare en,men maaaaaaaaange[:D]

Det er ikke greit å være mann oppi dette her heller, men dumpt at han ikke har fått med seg den siste delen da at tanta også ofte blir forsinket med Crinone, og at mensen ikke kommer før tiden heller. Det er jo mye å sette seg inn i da, så jeg kjønner godt at han bommet litt jeg.

Min mann har begynt å bli pesimistisk nå, før runde 2 ettersom jeg har vært så mye syk , eier jo ikke imunforsvar etter forsøk nr. 1 så han liker heller ikke det, og så sier han alle får jo negative tester her inne, men jeg har fortalt at det har vært positivt også her da. Må vel si at jeg ble litt forvirra når han er mere pesimist enn meg, ettersom det er jeg som er sliten mener jeg, ja ja.... men det er vel det han ikke liker da[8|]

ORIGINAL: VilSåGjerne

*tørker en tåre*

håper virkelig den ikke kommer.

ønsker deg av heeeeeeeeeele mitt hjerte at du får en positiv test,ikke bare en,men maaaaaaaaange[:D]

Signerer denne, krysser alt jeg har på at du får en positiv test. [:)]

Elin da må jeg stille spørsmålet; hvor lang lutealfase har du normalt da. Dersom du har det normale 12-14 dager så regner jeg med at du får mensen dagen før eller samme dag som testdatoen, dvs senest på dag 16 etter uttak, dvs en lutealfase på 16 dager. Men dersom du normalt har lang lutealfase så kan det være rundt 1-2 dager etter testdato ikke senere tror jeg, men de fleste får vel mensen litt før eller den siste dagen med Crinone, på ruge dag 14 såvidt jeg hvet. Med den andre typen, husker ikke navnet på de stikk pillene jeg - KAN det være normalt å gå 15-18 dager etter egguttak.

Husk at det er bare ordet KAN jeg kan bruke når jeg svarer på slike ting, ettersom vi er forskjellige som kvinner.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Elin da må jeg stille spørsmålet; hvor lang lutealfase har du normalt da. Dersom du har det normale 12-14 dager så regner jeg med at du får mensen dagen før eller samme dag som testdatoen, dvs senest på dag 16 etter uttak, dvs en lutealfase på 16 dager. Men dersom du normalt har lang lutealfase så kan det være rundt 1-2 dager etter testdato ikke senere tror jeg, men de fleste får vel mensen litt før eller den siste dagen med Crinone, på ruge dag 14 såvidt jeg hvet. Med den andre typen, husker ikke navnet på de stikk pillene jeg - KAN det være normalt å gå 15-18 dager etter egguttak.

Husk at det er bare ordet KAN jeg kan bruke når jeg svarer på slike ting, ettersom vi er forskjellige som kvinner.

tr kommer alltid mellom dag 30 og 36 på meg, så d er jo ikke så lett å si hvordan den kommer akkurat den mnd..vi får bare vente å se og håpe den ikke kommer i d hele tatt [:)]

Det jeg antar er at du har sen el - det er el som varierer og ikke lutealfasen, men den kan varierer i normale sykluser med maks 2 dager, mest normalt er at den er lik fra syklus til syklus med en forskjell på 1 ag, og for noen 2 dager,lutealfasen er den perioden etter el eller egguttak. de fleste har 12-14 dagers lutealfase og noen få har 16 dager. Så jeg regner med at tr kommer normalt for deg også jeg, men håper jo at bønnen sitter der den skal da. Så det er ikke noe å bekymre seg over.

Elin jeg må jo ringe Porsgrunn dersom jeg vil ha akkupunktur ved innsetting, så da blir det å ringe til tirsdag. De hadde ferie de 3 dagene her før påske.

Jeg regner med at du ikke for noe store problemer med sprayen nå, men det kan hende at du får litt hetetokter de siste dagene før sprøytene, det sjedde med meg. Men jeg tror du kjærer fint unna de andre symptomene, men noen hetetokter er sikkert helt greit ettersom det snør litt i dag, iallefall her, huttetu....

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Elin jeg må jo ringe Porsgrunn dersom jeg vil ha akkupunktur ved innsetting, så da blir det å ringe til tirsdag. De hadde ferie de 3 dagene her før påske.

Jeg regner med at du ikke for noe store problemer med sprayen nå, men det kan hende at du får litt hetetokter de siste dagene før sprøytene, det sjedde med meg. Men jeg tror du kjærer fint unna de andre symptomene, men noen hetetokter er sikkert helt greit ettersom det snør litt i dag, iallefall her, huttetu....

eneste er at jeg snufser litt og nyser litt mer enn vanlig men d er jo ikke ille da. hetetokter kan jeg godt få nå i snøværet ja hehe, jeg er en veldig frysepinn sånn normalt [:)]

dersom det ikke blir værre så er det jo reit. litt høysnue overlever du så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe mer; hoven nese og neseblod, jeg tror det kom tidligere på meg en det du er nå husker ikke helt, så jeg regner med at det ikke blir værre nå.

Back
Topp