Stakkar lille storebror *oppdatert*

Laila1981

Elsker forumet
Som har blitt skikkelig forkjøla... Tett i nesa og brystet, og puster som en gammel mann med KOLS...![:(] Skikkelig ekkelt å høre på..[:'(] Håper han blir fort frisk igjen. Stakkar lille gutten min... Får så vondt av ham for vet hvor fælt det er å ikke få puste skikkelig. Håper medisinen virker raskt.

*dagens syt herfra*

Ellers håper jeg alle dere fantastiske augustdamer får en flott dag! [:D]

Oppdatering:
Da har vi vært til lege for andre gang i dag. Var der tidligere i dag siden han er forkjøla og tungpust om han evt kunne få noe for det, eller om det var noe annet på gang. Var hos en turnuskandidat som så vidt tok seg tid til å lytte litt på han før hun konkluderte med vanlig forkjølelse, måtte bare gi han bisolvon for å løsne slimet. Tok ikke crp eller noe.
Etter vi kom hjem ble han bare verre og verre.. Skrek når han hosta, og enda tyngre i pusten, + at det piper i brystet hans... Ringte igjen til legen og skulle få komme inn igjen, men denne gang til fastlegen min.
Han lytta grundig på han og tok en crp. Crp'en var ikke så høy, men det var masse lyder på lungene. Konklusjon: Lars Kristian har lungebetennelse! Fikk ros av legen for at jeg kom en gang til, sånn at vi får tatt det tidlig, og at han ikke blir mere plaget enn nå....
Regner med at kandidaten får seg ei skrape nå, for hun kom mens vi tok blodprøver, og lurte på hva vi gjorde der igjen, hvorpå legen min gikk bort til henne og snakket til henne...

Er glad jeg stolte på magefølelsen min i dag jeg...!

Håper han blir fort frisk! God bedring til lillegutt[:)]

Uff, goooood bedring til storebror :)

Oppdatert

Mannaer vet tydeligvis best!!

god bedring!!

Åh! [:@]

Jeg blir så utrolig forbanna når jeg leser om dette! Du er helt avhengig av å komme til en god lege for å få rett hjelp. Samme opplever vi her.

Masse god bedring til storebror, håper han blir fort frisk!!!

Takk.
Må innrømme jeg er utslitt nå... Føler meg slitt i to, for det er kun mamma som er god nok for LK når han er syk, men nå har jeg jo Ole Theodor i tillegg som skal ammes og skiftes på osv osv... Hver gang jeg har gjort noe annet enn å være innen synsrekkevidde til LK så har han hyla og skreket sååå sårt... Føler meg kjempeslem, men må jo ta meg av han som er frisk også...
Heldigvis har han sovna nå, så håper på å få noen timer på øyet selv nå, så batteriene får lada seg opp litt igjen.
Lungebetennelse er noe drit!!![:'(][:(]

Stakkars gutten din!!

Så bra han har en flink mamma med godt...ja mamma-instinkt!!! [;)]

God bedring!!

Back
Topp