Stakkar lille gutten min...

x1xtonje07

Forumet er livet
Filip liker ikke varmen han... i tre dager nå har han vært skikkelig slapp, og i natt sov han i 14 timer (!!) (selvfølgelig med litt matpauser innimellom da, men han var aldri helt våken). han er skikkelig varm stakkar, og han liker ikke vann så jeg ammer han hele tiden [8|] i dag er det nesten uutholdelig å være ute, så vi har bare gått en liten tur i dag. blir egentlig litt godt når det blir litt kjøligere nå. 

ja han venner seg nok til varmen etterhvert[:)]

Patrick sliter i varmen han og. Jeg var litt usikker på det å gi vann jeg, men regner med at det er helt greit [8|] Kokte du det først eller tar du fra springen? Kan jeg begynne med en liten flaske i tilfelle han liker det eller må det vennes til det og med bare litt første gangen? Ei venninne begynte å ta vann fra springen til sin da han var like gammel, men han hadde fått erstatning og smakt litt mat osv allerede da. Er vel litt overforsiktig jeg nå da [:D]

Eg fekk beskjed av helsesøstra om at eg kunne prøve å gi litt vann no i denne varmen, blir tørste desse små også... Men det måtte kokes først. [:)]

Ja, de har liksom ikke noe å forsvare seg med mot varmen. Lillegullet mitt har også vært litt grinebitersk i dag. Var deeeeilig når det var litt overskyet i 10 minutter...

idag har det vært helt sykt varmt her..men jeg er glad i varmen da[8D]nurket mitt elsker vann han[:D]så der er jeg heldig[:D]
gleder meg så til å prøve å gi han no grøt og pureer[;)]

martine elsker varmen...i natt sov hun tilogmed hele natten[:-] og idag har vi vært  i en park her i langesund og martine har ligget på bakken i skyggen på et teppe og stor kost seg[:D]

Back
Topp