Stakkar lille gull

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Vet ikke helt hva som er gale, men han ble lagt rett før 19.2 timer si, å han har vært urolig hele tiden. Prøvd to ganger og gi han mme , tenkte kanskje det var tenner så jeg smurte på dentinox i munnen. Ingenting hjelper. Nå for første gang så gav jeg han en stikkpille, å så roet han seg med en gang.

Men vanskelig og si hva det er, kan det være tenner??
 
Vet ikke helt hva som er gale, men han ble lagt rett før 19.2 timer si, å han har vært urolig hele tiden. Prøvd to ganger og gi han mme , tenkte kanskje det var tenner så jeg smurte på dentinox i munnen. Ingenting hjelper. Nå for første gang så gav jeg han en stikkpille, å så roet han seg med en gang.

Men vanskelig og si hva det er, kan det være tenner??
Uff.. Ikke godt å si! Her har W vært mer sutrete, sint og urolig på dagen og natten... Fryktelig slitsomt! Han pleier jo alltid å være så blid:-/ går utifra at det er tenner... Han har ikke feber eller nedsatt allmentilstanden ellers.. Håper det snart roer seg!!
 
Er smittsomt det der. A er sutrete og irritabel og trøtt omtrent hele tiden. Ikke feber. Hun som alltid er så blid og fornøyd. :(
 
Ser ut til å være en fase da, for her er det likt ;) Sovna kl 19 i går og sov til 23!! Da sovna hun til å fra mens vi bytta på å rugge på henne. Prøvde mme, opp i vr seng, pupp... Ente med å gi paracet, og etter 10 min sovna hun! Sov til 06, da var det morgen o_O pleier jo å sove til 08 og være lett å få i søvn hvis hun "våkner" på natta.



❤25/2-13❤
 
Da trøster jeg meg med at det er en fase! Fælt å si det, men godt p ikke være alene!;-) W skal sove på eget rom i natt... Spent på om det hjelper noe... :) litt vemodig syntes jeg:-/
 
Da trøster jeg meg med at det er en fase! Fælt å si det, men godt p ikke være alene!;-) W skal sove på eget rom i natt... Spent på om det hjelper noe... :) litt vemodig syntes jeg:-/


Ja vemodig er det, men kanskje han sover bedre da, å etterhvert du og:)
 
Back
Topp