Stakkar kattepusen =(

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Vi har for ikke så lenge siden flyttet inn i rekkehus, og det er endel katter her. I går kveld så kom plutselig den ene katten som vi har sett et par ganger før , på verandaen vår. Hun hadde sikkert sett innekattene våre som lå like ved vinduet...

Katta prøver å skrape på vinduet og drar i denne hmm (sånn hvite tynne kanter som er festet på vinduet og lager ruter) så den nesten detter av[&:]

Så satt den der da utenfor døra i hele går kveld... og tror dere ikke den lå utenfor der å sov i dag tidlig også[&:] Og den hvite greia er rivd delvis av[&o].... men nå sitter den og mjauer og jeg får så lyst å ta den med inn, men det er jo litt dumt for da kommer den hele tiden tilbake[:o]

Er det ikke rart den har vært her såå lenge??

Stakkar[&o]
kanskje du skal finne ut hvem som eier den, Ta et bilde og henge opp der du bor og skrive det du skrev nå`?

ORIGINAL: zarafina

Stakkar[&o]
kanskje du skal finne ut hvem som eier den, Ta et bilde og henge opp der du bor og skrive det du skrev nå`?

Ja vi skal jo prøve å spørre litt rundt her.... men jeg vet ikke hva vi skal gjøre akkurat nå.. Den står å titter inn med dee dådyrøynene[X(]...og mjauer...  Den har jo tydeligvis ikke rikket seg siden tidlig i går kveld... den må være sulten..

Sambo mener vi skal skremme den vekk, men jeg har ikke hjerte til det[&o]

Dakar lille pusen. [&o]
Jeg hadde vært dum og sluppet den inn jeg [X(] Selvom jeg VET man ikke skal gjøre det.. Hadde ikke gitt den mat da.
Men nå skulle jeg gjerne sluppet inn alle dyr som satt på trappa mi da.. [8D]

Slipp den inn, den har allerede bestemt seg for å komme tilbake uansett virker det som. Vi har en attpåklatt fra nabolaget her som besøker oss hver eneste dag, kommer inn, får litt mat og ligger gjerne et par timer inne hos oss og koser seg. Det er samtidig veldig hyggelig for katten vår som er ganske gammel og 90% innekatt å få besøk av denne andre katten, og de går godt sammen.

ORIGINAL: Kal-El

Slipp den inn, den har allerede bestemt seg for å komme tilbake uansett virker det som. Vi har en attpåklatt fra nabolaget her som besøker oss hver eneste dag, kommer inn, får litt mat og ligger gjerne et par timer inne hos oss og koser seg. Det er samtidig veldig hyggelig for katten vår som er ganske gammel og 90% innekatt å få besøk av denne andre katten, og de går godt sammen.

Vi satt å stusset litt på det da mannen kom på at.. kanskje den ikke kommer seg vekk fra verandaen? Dette er en slags terasseleilighet, og for å komme seg vekk fra hverandaen må den enten hoppe ned til naboens veranda eller opp på taket.. så vi prøvde å ta den inn å slippe den ut hoveddøra.. og den begynte å traske oppover veien med en gang..

Så da gjennstår det å se om den kommer tilbake[:)]

Back
Topp