stakkar katt

Lois Lane

Forumet er livet
Da har jeg ring til dyrevernsnæmda og fortalt om en stakkar katt som går på rek her vi bor. Den får mat EN gang i uken i følge sønnen, og resten av uken må den klare seg selv. [:@]
den er tydeligvis ikke frisk, for den oppfører seg rart. F.eks, jeg kom kjørende, og den satt mitt i veien og gav ikke utrykk for å ville flytte på seg da jeg kom. Jeg kjørte sakte og fløytet litt, men den ble sittende. kjørte litt nærmere, men den satt like fint. Etter noen sekunder løp den ut i grøfta og forsvant inn i noen busker.

Katten er kjempe fin. Den er knall oransje, og har den fineste fargen på pelsen jeg har sett, men i følge flere som bor i nærheten, er pelsen blitt styggere og styggere, og den har store klumper som sikkert både lugger og er plagsomme. Har selv katt med lang pels, og vet at det ikke er så lett å forhindre disse klumpene når de er så mye ute.

Blir så forbannet, og jeg bestemte meg for å ringe dyrevernsnæmda etter å ha snakket med dyrelegen i går ang hunden vår som ble kastrert (dakkar liten[:(])

Gjør ikke de noe, så fanger jeg katten selv og leverer den til dyrebeskyttelsen. Skal snakke med eieren i helgen, så det gikk kjapt i alle fall

Næmda skal snakke med eieren altså. ikke jeg.

slikt er bare for jæklig! godt at du tar affære

ORIGINAL: Smulen

slikt er bare for jæklig! godt at du tar affære

Det er flere villkatter i bygda, men jeg har ikke kapasitet til å hjelpe alle på en gang. Når denne har fått hjelp (og det håper jeg virkelig at den får), får jeg kanskje tid til flere. Er desverre mange katter som går for lut og kaldt vann.

Stakkas katt, enkelte mennesker skulle aldri fått lov å ha dyr
Det er godt at det finnes slike som deg som hjelper i slike situasjoner

signerer..

kjempeflott at du bryr deg og ikke minst gjør noe. De aller fleste hadde ikke giddi å ofret det en tanke en gang

Det høres jo ut som om det er mere som ligger bak da. Uansett bedre å være på den sikre siden.

godt at du bryr deg[:D]
men katter som ikke flytter seg for biler trenger ikke ha det vondt.
katta mi prøver å angripe bildekk i fart[:o] det har gått bar gudskjelov, hun er blitt bedre nå med alderen[;)]

ORIGINAL: Milla24

Stakkas katt, enkelte mennesker skulle aldri fått lov å ha dyr[:@]
Det er godt at det finnes slike som deg som hjelper i slike situasjoner[:D] 

Sign...
Det er ikke alle som ville gjort det samme som deg!
Håper pusen blir tatt hånd om og får det puselivet den fortjener! [:)]

Du får holde oss oppdatert!!

Back
Topp