Stakars lille jenta mi...

Kineblomst

Gift med forumet
I går var hun kjemperød i kinnene, og jeg regnet med at det var den sterke solen som hadde gjort det... Hun pleier å få soleksem i starten av våren når solen er så sterk.
Men i dag så våknet vi opp til et kjempehovent ansikt. Hun så rett og slett ikke ut...
Var hos legen, men kunne ikke får noe konkret svar.. De tente kanskje det kunne være den 5 barnesykdommen..
Alt de små skal igjenom...

Stakkar lita! Håper det går fort over da [:)]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Ikke så lett å se på bildet hva det er.
God bedring til jenta de iallefall.

Tusen takk :)

Stakkars......så ikke noe godt ut [:(]
Håper hun blir fort frisk [:)]

det ser veldig ut som den 5 barnesykdommen...
bare sånn at du er obs på det, så om du blir "smittet" av hun, altså du blir syk med feber og sånn så KAN det være farlig for fosteret... men litt usikker på om det gjelder deg siden du er ganske langt på vei.. tror egentlig det gjelder sånn midt i svangerskapet...
vi fant det ut da veninnen min sin jente hadde den 5 barnesykdommen, og både jeg og moren hennes var gravide..

[:)]Stakkar lille.
Jenta mi fikk det samme da hun spiste noe hun ikke tålte.
Tror det var nøtter. Ble først rød i kinnene og dagen etter var hun så hoven
at vi ikke kjente henne igjen.
Masse god bedring [:)]

du får google på det [:)]

Det samme skjedde med min gutt i fjor![:-] Etter en dag i vårsola (med solkrem) våknet han opp dagen etter og var ikke til å kjenne igjen. Han var helt bolle i ansiktet[:-] Fikk ikke "plass" til å smil en gang stakkar.. Det var helt borte etter 2 dager..[:)]

Ja huff, det er desverre mye både barn og mammahjertet må gjennomgå [&o]

RIKTIG GOD BEDRING TIL PRINSESSA DI[:)][:)][:)]

http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/femte-barnesykdom-eryt-inf-2826.html

ORIGINAL: Knottet2

det ser veldig ut som den 5 barnesykdommen...
bare sånn at du er obs på det, så om du blir "smittet" av hun, altså du blir syk med feber og sånn så KAN det være farlig for fosteret... men litt usikker på om det gjelder deg siden du er ganske langt på vei.. tror egentlig det gjelder sånn midt i svangerskapet...
vi fant det ut da veninnen min sin jente hadde den 5 barnesykdommen, og både jeg og moren hennes var gravide..

ja, vi skal inn på sykehuset i morgen for å ta blodprøver begge to :) har lest om det på nette :)

Sånn så eg ut for nokre veker sidan! Det var ekkelt, litt vondt, svidde og klødde på ein gong. Fekk hydrokortison hos legen, då ho meinte at det var ein infeksjon av noko slag. Det gikk fort over.

Aner ikkje kva det var. God bedring til jenta di!

Tusen takk :)

Back
Topp