Stakar lillepuuuuus`n min Sofia.. Oppdatert

Roastbeefn

Elsker forumet
Vesla her hjemme har vært litt rar siden mandags kvelden.. Har ikke mjaua sånn som ho pleier..akkurat som ho har hatt noe i halsen..dyyyp mjauing om dere skjønner..[:(] men så har ho vært helt som før igjen.. Elsker å være ute så ho er jo ute både natt og dag om ho ønsker det.. Hører fort om ho vil inn eller ut for å si det sånn..

Men i går kveld begynte ho å "gaule" her på sofaen og fråden stod ut av munnen på lille dokka mi..[:(]  Seigt slim som hang ut av munnen.. var så grusomt.. prøvde å få ho til å drikke litt vann uten så mye respons.. Sambo går å legger seg og jeg blir sittendes litt lenger..og plutselig står katta i bue på sofaen,går rett i golvet og ligger å rister..[:(] jeg får jo røska opp gubben mens tårene spruter,var sikker på at hennes siste time var kommet.. Anfallet varer 40-50 sek ca så segner ho om å legger seg som en ball på golvet.. ser det an litt å virker som ho kvikner litt..

Men det går ikke lange stunda før ho setter i gang med gaulinga igjen og masse slim blanda i blod renner ut av munnen hennes..[:(] Sambo ringer nødnr. til dyreklinikken her å får beskjed om å komme kl 9 i dag tidlig..

Der får han beskjed om at ho har et virus og et sår på tunga etter anfallet..får med antibiotika som ho skal ha...og at vi skal følge med på ho utover..

Og nå etter x antall anfall og telefoner til dyrlegen tror de ho har fått epilepsi..[:(]  Ho skal inn i morra tidlig for å være der hele dagen så de kan følge ho opp..

Jeg er sikker på at ho har fått i seg gift eller noe..[:(] stakkar..  Vet ikke om det blir så mye søvn i natt men.. Ho ligger på et sted her hjemme så ho ikke kan få skada seg om det skulle komme flere anfall..

Kunne en bare visst hva morradagen bringer..[:(]

ble langt detta..

Ja,nå har Sofia fått fred..[:(]  Hadde en del anfall i løpet av natta og morran som ble så mye sterkere og lengre.. Da jeg skulle sjekke ho på morran hadde ho møka seg helt ned stakkar,det var tynn møk over hele golvet.. I tillegg hadde ho dratt av seg masse pels.. Siste anfallet varte bort i mot minuttet,vi fikk beskjed om å ikke røre ho når det pågikk..så det har vært helt grusomt å høre på ho..[:(]
Gubben min reiste opp på klinikken og dyrlegen var heldigvis veldig enig i avgjørelsen.. Jeg orka ikke tanken på at ho skulle ha mere vondt.. Vi har slått oss til ro med at ho hadde fått noe gift i seg, i.o.m at allmenntilstanden bare ble verre og verre..

R.I.P lille gull...vet at du har det så mye bedre nå...[:(]

Takk for det min venn.. Syns det er helt forferdelig å se og høre når ho setter i gang..
Ho blir fem år nå så ho er jo ikke gamle skrotten heller..[:(]

Gruer meg til i morra..

ORIGINAL: VicciogNikki!

får håpe det er epilepsi og ikke noe annet alvorlig da...om de kan kurere denne epilepsien da,men det kan de nok-om det er det!
er så ille å se dyra har det vondt. og dette var kraftig da...

sleiker litt på pusen jeg;)håper den ble noe bedre[:)]

Er det epilepsi må ho ta tabletter hver eneste dag.. [:(]  men stakkar lille da..
en vet jo ikke helt 100% hva det er før div prøver er tatt..
Men jeg syns de i mange tilfeller kan få slippe jeg da..kommer jo an på seff,men må jo tenke på lillepusens beste og ikke på oss..

ORIGINAL: VicciogNikki!

noen ganger er det bedre at de får slippe,er med på den.men er så grusomt også. men alt det beste for dyra.
håper det går bra i morgen jeg altså.

skal tenke på deg jeg! sender deg en sms i morgen jeg!=)

(får legge meg,prøve å komme inn i litt "normal" rytme,hehe!=)

kos og klem til deg min kjære!;)

Klemmer på Nikki jeg vettu..[;)]   Sender deg melding når jeg hører noe jeg..
Sove så godt da jo...[:)]

Neimen huff, så fælt! Får virkelig ikke håpe det er epilepsi, men noe som går over RASKT!

Uff da, Monica. Dette var ikke noe koselig... [&o] Lille snuppa som betyr så mye for deg.... [:(] 

Håper virkelig det er noe forbigående som de kan rette opp i....

Stakkars pusen din.... Sånne ting er ikke noe morro i det hele tatt. Man blir så vannvittig glad i dyra sine og da er det helt forferdelig når noe skjer.
Husker bare selv for litt siden når pusen min var påkjørt [:(] Men han klarte seg heldigvis..

Håper dette går over snart så du kan kose masse masse med en frisk pus.

Stor klem

Stakkars lille pusen!! [:(]

Krysser fingrene for at hun blir bra igjen!

ORIGINAL: lillefixen

jeg hadde en hund som hadde kraftig epilepsi....
han levde godt med det med medisiner,
men blir vel verre med en katt, vil jegtro.....
kan jo ikke passe på henne hele tiden......

masse masse lykke til!![;)]

ORIGINAL: lillefixen

Nei uff, stakkars lille pusen[:(] Får håpe det ikke er epilepsi men noe annet som går over. Ikkeno moro når de skjønne små pusene har det så vondt.

Stor klem

Stakkar lille pusen da! Håper dagen bringer med seg gode nyheter for dere!!

oppdatert [:(]

Stakkar lille pusen[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

R.I.P.

ORIGINAL: IronMaiden

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

R.I.P.

[:(]

[:(]

Så leit at det gikk den veien... Men som du sier, bedre å la henne få fred enn å ha det vondt!

*trøsteklem*

Det var trist at det skulle enda sånn med pusen da vennen [:(]
Ikke noe morro i det hele tatt.

Men pus har det bra nå, og ikke mere anfall.

Stor trøsteklem kommer din vei.

Uff så trist[:(] men dere gjordde jo det rette med å la henne slippe, nå har hun jo ikke vondt lenger nydelige lille pusen. R.I.P

Masse trøsteklemmer

huff så fælt da.det er alltid trist når ett liv ebber ut.

Back
Topp