Stakar lille voffsen

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
Lille voffsen til mamma og pappa har vært syk i det siste først fikk han eksem, så fant dem ut at han hadde løse kner og idag skulle dem en tur får å se om ting hadde blitt noe bedre men da fant de ut at han var full av kreft i magen[:(][:(][:(][:(]
Vi har skjønt at det er var noe siden han har begynt å bli agresiv og dårlig form[:(] Men hadde håpet så masse på at han ikke var skikkelig syk, er så glad i den lille røveren, etter mye prat med dyrlege kom vi frem til at det var best og avlive han med en gang.[:(] Så nå er lille voffsen borte. Han ble bare 3 år, selv om han ikke var min så hadde jeg han ofte og vi er jo hos mamma nesten hver dag. Nicoline elsket lille Armani og Armani henne, skulle alltid passe på. Måtte bare fortelle dette jeg, er så utrolig lei meg.

Noen bilder :

Huffda, så trist. Kondolerer. [&o]

ORIGINAL: BabyCala

takk.[:)]

Huff slik er så forferdelig trist[:(][:(]. Han var jo ikke gammel heller[:(].
Sender over masse trøsteklemmer!!!

Takk jenter[:)][:)] Er kjempe trist, men er godt og vite at han ikke har vondt noe mer... Verdens beste lille voffs, trudde ikke man kunne bli så glad i en hund jeg...

off...nå ble jeg lei meg...[:(] *kondolerer*
man blir så gla i dyra sine, og iallefall når hunden og jenta di fikk så god kontakt, han psset virkelig på...håper det går bra med deg, ta tiden til hjelp...dyra blir like mye savnet som mennesker, man blir jo så gla i de[;)]

Huff, sånn er trist! Skjønner godt at du er lei deg. Masse trøsteklemmer til deg.

Og for en nyyydelig liten hund da! Herlig bilde av vovven med smokk! Hehe..

Huff så trist..
Måtte selv ta livet av vår hund for et halvt år siden (var også bar 3 år), trur jeg gråt øynene ut..
Man blir så utrulig knuttet til disse voffsene...

Huff nå kommer tårene mine =(
jeg vet hvordan det er å miste dyret sitt =( Hunden min ble revet ut av armene mine og avlivet.. Jeg sitter med mitt store savn av han enda =(
Mangler en bit i hjertet mitt enda =(

Forstår godt du er trist !!!

[:(]

ORIGINAL: Rico82

Huff slik er så forferdelig trist[:(][:(]. Han var jo ikke gammel heller[:(].
Sender over masse trøsteklemmer!!!

Signerer denne.

Uff så trist :( det er helt utrolig hvor knytta det går ann
å bli til dyr. De blir jo som familiemedlemmer.
Ufattelig trist....

ORIGINAL: BabyCala

Back
Topp