stakar lille jenta mi

3nydeligesmå

Forumet er livet
jentungen min har blitt skikkelig dårlig- (hu største på 5) har nesten 40 i feber, har katset opp på hele gulvet til mormor i natt(sov der) og verker i hele kroppen. så nå ligger hu rett ut på sofen og ser på rapunzel.. hu er så søt der hu ligger ogå da  spør hvor lenge det er til den penselensan (influensa) går vekk.. tihi.. stakar

ORIGINAL: larviksjenta

jentungen min har blitt skikkelig dårlig- (hu største på 5) har nesten 40 i feber, har katset opp på hele gulvet til mormor i natt(sov der) og verker i hele kroppen. så nå ligger hu rett ut på sofen og ser på rapunzel.. hu er så søt der hu ligger ogå da  spør hvor lenge det er til den penselensan (influensa) går vekk.. tihi.. stakar

men, stakkar pia di!! masse god bedring!!

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

håper hun blir frisk til 5 årsdagen sin da'

ja håper det jeg og, hu skal ha barne selskap til lørdag å greier.

huff stakkar. ikke noe moro med syke barn,. god bedring

ORIGINAL: Madeleine

Stakar lille jenta!
Håper hu blir fort frisk igjen![:)]

Sign

ORIGINAL: larviksjenta

Huff..3-åringen min er også syk! Fikk plutselig hoste og feber på lørdag! Han fikk nettopp en stikkpille, hostesaft og nesespray. Han hadde 39,7 i feber. Er synd i dem stakkarane!!

God bedring!!

håper på god bedring snart!![;)][;)]

tusen takk for de søt hilsene.. nå har hun endelig sovna litt, så det hjelper jo litt på..

uff da, stakkrs liten.
det er mye sykdom ute å går nå!

GOD BEDRING!!

Back
Topp