stakar gutten min...

jas

Forumet er livet
Får så vondt av han nå..
Nå driver den ene fortanna å trenger seg gjennom (endelig etter 9 mnd), og han har så utrolig vondt!!!

Han som er så sinnsykt avhengig av smokk nekter plent å ta smokken i munnen..
Så her var det full krise når han skulle sove..-måtte legge han i vogna til slutt og så vugge han i søvn, og han har alt våknet og hylgrini fem ganger...

Pappaen hans skulle bare nusse han i stad og da satt han i gang med et helvetes brøl, og da vi så i munnen hans hadde han begynt å blø der tanna er på vei ut enda han så vidt var borti munnen hans..

Håper virkelig dette går fort altså!!!

Vet dere om det går greit å gi to paracet om gangen når det er så fryktelig vondt??
Han fikk en før han la seg, men har våknet pga smerte mange ganger alt..-gruer meg til hvordan denne natta skal bli.....

Uff og uff stakkars gutten din gir han en stor trøsteklæm.

Menne angående det me paraceten så villa eg gjett han en tel. Han har jo ondt stakkaren.

krysser fingrene for at tanna kommet ut imorra og han ikke har så vondt lengre.

stakkar lille adrian disse tenna er jammen i meg ikke gode. vet alt om det.
thomas holder på med den andre jeksel å den plager han så stakkar er så mammadalt å nekter å spise ikke drikke nesten helelr å mye sutrete håper adrian får den ut snart er så vondt nårde hardet vondt.
mange trøsteklemmer

Stakar liten [:(] Du kan gi paracet hver 3.time,men jeg tror ikke jeg ville gitt noe oftere enn det..  Håper tanna snart kommer gjennom! [:)]

ORIGINAL: simensmamma

Huff da. Det er ikke noe godt. Stakkars lille gutte. Får håpe det er snart over.

Uff ja vennen akkuratt dette har jeg peiling på[&o][:o][:(]. Leon har som alle vet slitt noe fælt med tenner. Og vi hadde det tungt i manga mange mnd. Bare grining av smerte. GI HAM PARACET SIER JEG. Ikke la ham ha det vondt. Det vil gjøre alt bedre for Adrian og dere.

KLem

Å nei...[:(] Stakkars liten da....

Adrian var også sånn at han våknet mange ganger og skrek... Hørte at det var sånn skikkelig vond skriking liksom...[:(]

Når det gjelder å gi to paracet vet jeg ikke... kan jo ringe og høre med legevakten???

Jeg ga Adrian frossene bringebær om dagen og det lindret noe...

Lykke til... håper virkelig det går fort over.

Oiiiii kjære vene [:(]
Stakkars Adrian [:(][:(]

(og Thea som bare har sine to, og så mange til hun skal få)
AUUUUU [:(][:(][:(][:(]

Synes så synd på dem jeg, blir jo bare vondere og vondere å få tenner sies det. Håper de popper ut på løpende bånn nå jas, så er vi ferdig med dem [&:]

ORIGINAL: simensmamma

Huff da. Det er ikke noe godt. Stakkars lille gutte. Får håpe det er snart over.

Au au au.. det må gjøre forferdelig vondt!
Hvor stor paracet bruker du nå? Hvor mye veier han?
Siste paraceten jeg brukte på Kian var når han fikk vaksine. Da veide han 11998 gram Spurte hvilken Paracet jeg skulle kjøpe, fikk da beskjed om å gi han den fra 6 - 12 kilo. Og den hjalp ikke. Han plagdes så fælt. Jeg dro å kjøpte fra 12-25 kilo noen timer senere og da ble han seg selv igjen.

Det som er viktig er jo hva leveren klarer å skille ut. Så jeg ville forhørt meg først. Eller sjekk ut ang kilo.

Lykke til med tannfrembrudd lille Adriangull!!

ORIGINAL: FjerneErna

Stakar liten [:(] Du kan gi paracet hver 3.time,men jeg tror ikke jeg ville gitt noe oftere enn det..  Håper tanna snart kommer gjennom! [:)]

Hver 6 - 7 time mener du vel??

Vi voksne kan ta hver 4 time.

ORIGINAL: LilleJenta

Stakkars lillegutt!!
God bedring!!

Kilde er felleskatalogen:

6-12 kg (4 måneder-1½ år):
1 stikkpille à 125 mg 3 ganger i døgnet

Overdosering/Forgiftning: Toksisk dose med fare for akutt leverskade er 175 mg/kg for barn, for voksne 140 mg/kg. Inntak av over 10 g paracetamol indikerer stor risiko for alvorlig leverskade. Hos storkonsumenter av alkohol har 6 g gitt meget alvorlig og 10 g dødlig forgiftning. Symptomene kommer etter latenstid på 2 døgn eller mer. (F: Paracetamol)

Pass på med paracet, det er faktisk bedre da å gå til legen å få noe som er sterkere.

Har du prøvd dentinox?  Prøvde den selv, bare for å vite hvordan den fungerte, og den bedøver da ganske godt.

Håper tanna snart er framme!

ORIGINAL: Lindiloo

Kilde er felleskatalogen:

6-12 kg (4 måneder-1½ år):
1 stikkpille à 125 mg 3 ganger i døgnet

Overdosering/Forgiftning: Toksisk dose med fare for akutt leverskade er 175 mg/kg for barn, for voksne 140 mg/kg. Inntak av over 10 g paracetamol indikerer stor risiko for alvorlig leverskade. Hos storkonsumenter av alkohol har 6 g gitt meget alvorlig og 10 g dødlig forgiftning. Symptomene kommer etter latenstid på 2 døgn eller mer. (F: Paracetamol)

Pass på med paracet, det er faktisk bedre da å gå til legen å få noe som er sterkere.

Har du prøvd dentinox?  Prøvde den selv, bare for å vite hvordan den fungerte, og den bedøver da ganske godt.

Håper tanna snart er framme!

Så bra å vite dette om paracet'en da....

OG når det gjelder Dentinox så har jeg brukt den selv, i et desperat forsøk å lindre en visdomstann...tannlegeskrekk som jeg har. Kjørte på med Dentinox - og ja det hjalp. Slapp og besøke tannlegen denne gangen også... hehe...
Mange som sier at den ikke hjelper noenting, men den funket på meg, så vi gir den til Ida - som plages med 2 nye tenner om dagen...[&:]

Back
Topp