staffes.

elyzem

Blir kjent med forumet
hei. jeg lurte egentlig på om er det noen som vet om" kan man straffes eller bøtlegge eller en forbrytelse vis man har en samleie med en som er gift med barn, og den personen vet om det? den har jo rett og slett ødelagt en familie og har ødelagt livet til den som ble sviktet.

Nei det er nok desverre ingen forbrytelse :)

Man blir nok ikke det:-)

synes det er uretferdig, synes det er det samme som å legge ut ett bilde på nett,og bli slått er like ille. À Ødelege en persons liv, og får en selvmorstanke er veldig ille er det ikke.

synes det er uretferdig, synes det er det samme som å legge ut ett bilde på nett,og bli slått er like ille. À Ødelege en persons liv, og får en selvmorstanke er veldig ille er det ikke.

Jo, det er ille når familien blir ødelagt på den måten. Men jeg må si at den mannen som har en familie (eller kvinnen for den saks skyld) og velger å ha sex med en annen person er en større synder!

Jo, det er ille når familien blir ødelagt på den måten. Men jeg må si at den mannen som har en familie (eller kvinnen for den saks skyld) og velger å ha sex med en annen person er en større synder!

Enig, hvis mannen hadde vært utro mot meg så er det han jeg først og fremst hadde vært forbanna på, som hadde kasta bort livet vårt sammen!

Uff, helt forferdelig:(

men for barnes skyld, velger man vell å tilgi faren til ungene en hun ene personen som vet at han har en familie, da har hun ikke vist ett lite respekt.

men for barnes skyld, velger man vell å tilgi faren til ungene en hun ene personen som vet at han har en familie, da har hun ikke vist ett lite respekt.

Nei vet du hva!
Jeg hadde ikke tilgitt mannen, for barnas skyld.
Hadde han gått bak ryggen min på den måten hadde jeg aldri klart å stole på han igjen - og forholdet vårt hadde aldri blitt det samme!

Den andre kvinnen hadde jeg brydd meg fint lite om, det er HAN som har vist lite respekt!
Jeg kunne heller aldri ha stolt på han igjen, om vi hadde forsøkt så hadde det bare endt i skilsmisse uansett på grunn av det.

Er vel heller mannen som har gjort noe feil framfor damen som egl ikke har gjort noe annet enn og ligge m han! Hadde Sambo vært utro hadde det vært rett ut:mad:

Jeg mener at man skal ikke være sammen bare fordi at man har barn sammen. Barn er ikke dumme, de ser at "mamma og pappa" ikke er slik som de var før, barn tar til seg den oppførselen foreldrenene har mot hverandre.

Selfølgelig vil jeg at foreldre skal jobbe med ekteskapet, men fungerer det ikke, så blir det feil å holde sammen kun fr barna...

Jeg har selv sett hvordan enkelte barn oppfører seg mot andre barn og søsken, slik som foreldrene oppfører seg mot hverandre og andre voksne!

Vis min samboer har vært utro så har jeg ikke nølet med å dra fra han og tatt med meg dattra vår!
DET er det ultimate lavmål syns jeg...utroskap er det VÆRSTE!

Ikke bare fysisk....jeg tenker også viss samboern min hadde delt sine indre tanker og følelser ogslikt med en annen dame enn meg (sier ikke at han ikke kan prate med andre) Men viss han har delt tanker å følelser med andre, istede for meg, så har jeg også følt meg sviktet....

Og jeg mener at man ska kunne dele alt meg den man deler livet med, så viss man har gjort noe som man ikke vill at samboer skal oppdage, så er det også utroskap på en måte.....som eks det å prate eller chatte med andre damer/menn om ting som han/hun ikke vill at samboer skal finne ut av...

Back
Topp