Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 180183Vis vedlegget 180184
Nå er ikke snuppa mi av de største med sine 98 cm og 14 kg men man ser godt hvor god plass hun har og hvor langt oppe nakkestøtten kan være![]()
I riktigt sete kan de fleste være bakovervendt til 4 år (så lenge de ikke blir ekstremt bilsyke eller lignende)
Nettopp det, gjerne andre som syns det ser plagsomt ut etterhvert og ikke barnet, her prøvde min far og stemor å si at hun hadde knæra i haka!Fireåringen min var 104cm og 18 kg da vi bytta. Kunne sittet lenger om ikke setet bare gikk til 18 kg. Hun hadde god plass selv om mannen hang seg opp i at beina var så bøyd, men det plaget henne jo ikke.![]()
Nettopp det, gjerne andre som syns det ser plagsomt ut etterhvert og ikke barnet, her prøvde min far og stemor å si at hun hadde knæra i haka!
Men dette med kg burde hvert bedre forklart når man kjøper syns jeg. Vårt sete er ISOfix med mulighet til belte opp til 25 kg og kan derfor brukes veldig lenge (ikke mange seter som er sånn da)
Det er jo flere 4 åringer som veier mer enn 18 kg men ikke alltid lett å tenke det når man står der med en baby
Blir gjerne det ja, føler jeg har blitt bedre der men viktig å se barnas behovVi voksne overfører jo våre behov til barna. Når jeg fryser ute så kler jeg jo på barna mer også.Det blir jo litt feil.
Ja, jeg ante ikke at det fantes opp til 25 kg bakovervendt og det sa ikke forhandleren noe om han heller.
Blir gjerne det ja, føler jeg har blitt bedre der men viktig å se barnas behov![]()
Det kunne han absolutt sagt noe om syns jeg! Er så utrolig viktig med riktig bilstol!![]()
Så lenge man tar på trekket når det er tørt og ikke ødelegger isoporen eller noe annet kan jeg ikke tro det skulle ødelegge, men om hun ble bedre når dere snudde skjønner jeg godt at dere gjorde detLurer bare på en ting, for jenta vår kastet konstant opp når hu satt bakovervendt og vi holdt hun bakovervendt til hun var ca 2,5 år.. Men vi vasket setetrekket nesten hele tiden da hun kastet opp og mener jeg har lest at setet blir dårligere for hver gang trekket vaskes? Har hjalp det ikke med bilsyktabletter hellerSå nå har hun fått beltesete og sitter forover
snart 4 år
![]()
Ja alle burde absolutt hvert medlem herAbsolutt.
Ja, han sa heller ikke hvor lenge de bør sitte bakovervendt heller. Godt jeg visste det etter å ha blitt medlem her, da!Alle foreldre burde vært på babyverden
![]()
Ja var det vi gjorde, var alltid tørt, men utrolig slittSå lenge man tar på trekket når det er tørt og ikke ødelegger isoporen eller noe annet kan jeg ikke tro det skulle ødelegge, men om hun ble bedre når dere snudde skjønner jeg godt at dere gjorde deten av de få tilfellene hvor man må se mer helhetlig på det.
Godt det daJa var det vi gjorde, var alltid tørt, men utrolig slittSå vet ikke om vi får brukt det til kommende lillebror nå??
Hun ble en helt annen jente da vi snudde hun, men hun hadde 5 punktssele frem til vi byttet for 1 mnd sidenBelte begynte å gå nedenifra og over skuldrene og det skal det ikke ..
![]()
Ja alle burde absolutt hvert medlem her![]()
Men helsesøster samt forhandlere burde hvert flinkere til å snakke om anbefalingene til trygg trafikk!
Nei de er altfor små da! Burde virkelig jobbet mer for å få de bakovervendt mye lengre!Ja. Veldig lite info, syns jeg. Helsesøster fokuserer mer på bakovervendt til ett år. 15 måneder og 9 kg er jo ingenting. :/