Mammalaila
Glad i forumet
Hei 
I vinter hadde jeg og sambo 2 runder med negativt utfall (1.forsøk). Runde 2 ble jeg gravid, men det gikk fort til dundas..
Dette var vel i mars/april. Jeg ringte St.Olavs på testdag, og de ringte opp igjen uten at jeg rakk å svare. Prøvde halvhjerta å ringe dem igjen etter noen dager, hvorpå jeg igjen ikke rakk telefonen når de ringte tilbake. Etter det ringte jeg dem aldri igjen. Jeg orka rett og slett ikke. Mista helt piffen etter det mislykka forsøket. Så, den 28.juni ringte de mens jeg var på ferie. Jeg gikk glipp av samtalen, men har kvia meg for å ringe opp igjen. Jeg kjenner meg klar for en ny runde nå, men føler meg dum som ikke har kontakta dem! Hva kan jeg vente meg når jeg ringer dem på mandag? Er det for seint tro? Risikerer vi og måtte gjøre hele søkeprosessen på nytt? Sikkert ikke så mange som har gjort det samme som meg og kan svare på det kanskje.. Jeg veit det er dumt jeg har latt det gå så lang tid, men jeg takla ikke den berg og dalbanen det var å få positiv test, fortelle det til familien (skal jeg aldri gjøre igjen så tidlig!), for så å plutselig få svakere og svakere tester. Det holdt til og med på å bli slutt mellom meg og sambo pga meg.. Denne gangen blir hele greia en hemmelighet for alle. Hvis min dumhet ikke har gjort at det er for seint da 
I vinter hadde jeg og sambo 2 runder med negativt utfall (1.forsøk). Runde 2 ble jeg gravid, men det gikk fort til dundas..