St. Olavs

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Hvilket nummer ringer man for å nå St Olavs føde/obs?

Ser på nettsiden at nummeret til føden kun skal brukes ved akutte situasjoner rundt fødsel. Men jeg tenkte i forhold til situasjon når man kjenner lite liv ol. Som ikke er i sammenheng ned akutt situasjon ved fødsel...

Så fremt det er på dagtid er det vel fastlegen eller jordmor du bør ringe. Jeg tolka det sånn av det som stod der hvertfall. Hvis det er stengt hos legen og jeg mistenker at noe er galt kommer jeg til å ringe føden uansett, så får de heller fortelle meg hvor jeg skal henvende meg hvis det er feil. Det viktigste er å være sikker tenker jeg, ikke om jeg ringer feil telefonnr:-)

Husker ikke om jeg brukte direktenummeret da jeg ringte i sommer, men tror det. Var en fredag ettermiddag. Ellers kan du jo ringe sentralbordet og be om å bli satt over til føden? Håper alt er bra med dere :)

72 57 48 97 er til føden.

72 57 77 77 er føde ekspedisjon. Dette nr fikk jeg av JM på helsestasjonen :)

Bare å ringe dem :) Det er føden vi slal ringe når vi har kommet såpass langt :) Iallfall om det er blødning, sammentrekninger, lite liv etc. Andre spm tas med HS eller fastlege :) Lykke til :)

Takk :) bare veldig lite liv i magen siste dagene, ingen spark i dag etter 2 glass saft, en cola og ei nugattiskive, og veldig hodepine hos meg. Sikkert ikke noe, men greit å vite hvor man kan ringe :)

Ring i vei :) Snakka med dem senest for en time siden ang svar på urinprøve. De er så hyggelig der atte :))

Takk :) bare veldig lite liv i magen siste dagene, ingen spark i dag etter 2 glass saft, en cola og ei nugattiskive, og veldig hodepine hos meg. Sikkert ikke noe, men greit å vite hvor man kan ringe :)
Alt er sikkert fint med bebis, men ville ringt jeg også :) lykke til :)

Ringte du? <3

Back
Topp