St. Olavs

Etter å ha ringt til et sted der min henvisning er sendt, som de ikke har mottatt enda, fikk jeg beskjed om at forsamtalen blir mest sannsynlig i januar :( Hadde sett for meg oktober eller noe... Så gikk også inn på fritt sykehusvalg for å sjekke, og da sto det som du sa 4 uker på St. Olav. Hvis det er sant så hopper jeg på neste fly altså :p Hehe Sendte de en mail for å høre, spent på svaret :)
JANUAR!?!??!?! Men i alle dager. Ja, da ville jeg nok prøvd å sende inn flere steder:)

Gikk veldig fort da vi først kom inn på samtale til oss også ved st olavs! Forsamtale i begynnelsen av februar - oppstart med sprøyter neste syklus, altså begynnelsen av mars. Innsett i midten av mars.

Usikker hvor lenge det tok dra henvisning da det var gynekolog ved sykehuset som gjorde det.

Sendte de i Haugesund en mail for å høre om det var riktig at forsamtale blir i januar! Isåfall må de oppdatere på frittsykehusvalg.no der det står 22 uker... ;) Hehe

Hemmeligfrøken og Krepsen89: Det er IKKE lov å skrive sånne ting når gærne, ubesluttsomme IVF-damer liksom syns de faktisk har tatt en beslutning! :p ;)
Huff, heldigvis kommer lykkeliten med den oppløftende 2,5 månederposten sin da ;)

Meg som scroller nedover:

"Åja, det tok bare 2,5 mnd. for Lykkeliten å få forsamtale på Riksen. Det er bra, da blir jeg der."

Scroller videre...

"Jøss, krepsen fikk begynne SÅ kjapt ja, kanskje jeg skulle søkt meg til St. Olavs."

Scroller litt til...

"Hemmeligfrøken fikk også starte raskt ja. Herregud, jeg MÅ til St. Olavs."

Tenker litt...

"Hmmm. Det er vel kanskje litt langt til Trondheim. Nå har jeg jo stått i kø snart èn måned også. Kanskje det er dumt å bytte?"

Hooooh...!

Meg som scroller nedover:

"Åja, det tok bare 2,5 mnd. for Lykkeliten å få forsamtale på Riksen. Det er bra, da blir jeg der."

Scroller videre...

"Jøss, krepsen fikk begynne SÅ kjapt ja, kanskje jeg skulle søkt meg til St. Olavs."

Scroller litt til...

"Hemmeligfrøken fikk også starte raskt ja. Herregud, jeg MÅ til St. Olavs."

Tenker litt...

"Hmmm. Det er vel kanskje litt langt til Trondheim. Nå har jeg jo stått i kø snart èn måned også. Kanskje det er dumt å bytte?"

Hooooh...!
Hahahaha :) :) :)

Hemmeligfrøken og Krepsen89: Det er IKKE lov å skrive sånne ting når gærne, ubesluttsomme IVF-damer liksom syns de faktisk har tatt en beslutning! :p ;)
Huff, heldigvis kommer lykkeliten med den oppløftende 2,5 månederposten sin da ;)

Jeg får ringebrev tilsendt 1. juni, så egentlig kunne det kanskje blitt nesespray i juni hvis det ikke er for at Ullevål er stengt 13. juli til 9. august (jeg skal høre til Ullevål videre nå.) Jeg synes egentlig at det har gått ganske raskt siden februar. :) Akkurat nå er det vel straks litt ekstra ventetid alle de offentlige stedene pga sommerferie-avvikling. Jeg fikk brev om forsamtale ca. en måned før samtalen, men jeg ser at noen andre har fått brevet kortere tid før samtalen. Krysser fingrene for at du ikke må vente lenge.

Jeg var inn på sykehuset pga SA/MA i oktober 2014 da - da skulle legen sende beskjed til Fertilitet om at vi ønsket oppstart av ivf - fikk ikke brev før januar om time i februar - så det tok da sin tid likevel :)

Det var feil at det var 4 uker ventetid på St. Olav ;) 4 mnd ca er det :)

Back
Topp