St olavs

SisteMorell

morellimagen
Da har alvoret startet og vi er innlagt på st Olavs for 3 dagen og lille baby får blodoverføringer :) veldig skummelt men satser på det beste :)

Jeg er da rhesus minus og danner antistoffer mot foster. Dette er ikke nytt for meg da mine 2 forrige svangerskap var helt like men er skummelt da dette er nr 3 noe som og er mer risikofylt

Lykke til :)
Kjenner jeg får frysninger, er selv rehsus minus, men gikk heldig vis bra med meg forrige svangerskap.
Men siden det er 15 år siden, er de usikkre på om sprøyta jeg fikk da fremdeles er aktiv.....
Krysser fingrene for deg :)

Fortell? Dette her kan jeg lite om! Hva skal skje videre i din graviditet? :) Lykke til , og håper alt er bra med dere! :)

Lykke til ❤️

Fortell? Dette her kan jeg lite om! Hva skal skje videre i din graviditet? :) Lykke til , og håper alt er bra med dere! :)

Mye som kan skje! Alt i fra prematur fødsel til fosterdød eller at alt går bra :) skal til Trondheim en gang i uka til og starte med så blir det en gang i mnd :) ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem til nyttårsaften så litt tårevåt dag :) savner mann og barn

Lykke til !

lykke til,høres skummelt ut!

Masse lykke til! Hvordan merket du dette? Jeg fikk sprøyte etter forrige fødsel, fem år siden - pga resus minus...

Back
Topp