St.Olavs trondheim

De hadde iallefall i desember 2007...

står ivertfall på hjemmesiden deres att de fortsatt tilbyr det[:D]

sto saker om det i avisa for noen uker siden og frem til nå - at de fjerner den fra 1.okt,
vet ikke helt sikkert jeg da men...sto så

mene å husk at dæm først sa at den skull fjernes, men at vedtaket ble omgjort[:)] 
*men ikke sikker åsså*

LENGE LEVE LYSTGASSEN[8D] -fjerne de den ska æ jaffal ikke føde nå meir[8D]

De hadde det i August 08 iaf[:)]

Jeg har hørt at de har fjerna det på de to nærmeste sykehusene mine også, men hvorfor fjerner de lystgassen? Den var jo så god å ha da jeg fødte[8D]

hadde det i des08 iallefall..

ORIGINAL: *Fru Tøtta*

hadde det i des08 iallefall..
mener en bekjent som fødte på mars hadde det også, å ei som fødte får 1 mnd siden..

ORIGINAL: Scrappeguri

Jeg har hørt at de har fjerna det på de to nærmeste sykehusene mine også, men hvorfor fjerner de lystgassen? Den var jo så god å ha da jeg fødte[8D]

Pga jm som også puster det inn under fødsel. Jeg skjønner det igrunn veldig godt, men synes det er så j***** urettferdig nå som jeg endelig og skal føde.... [&o] Blir deprimert ved tanken. Nesten alle har brukt det og hatt nytte av det....

Ja, jeg fikk på torsdag. [8D] ..de har frist på seg til 1. oktober på å rette opp i anlegget, ellers må det fjernes - men det går mest sannsynlig i orden. [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Ja, jeg fikk på torsdag. [8D] ..de har frist på seg til 1. oktober på å rette opp i anlegget, ellers må det fjernes - men det går mest sannsynlig i orden. [:)]

Jippi! Håper det går i orden!! [:D]

Vil jo ikke at jordmødrene skal bli påvirket, men den lystgassen var jo gull værdt under forrige fødsel i alle fall[:D]

Back
Topp