St Olavs, pasienthotellet.

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Nå er det slik at vi har ganske lang reise vei og sist fødsel var relativt rask. Derfor ønsker jm å legge meg inn ei uke før termin. Men det er opp til meg. Innleggelse på pasienthotellet i påvente på fødselen skal starte.

Det jeg nå lurer litt på er. Noen som har vært igjennom dette? Blir man da lagt inn på den barselavdelingen på pasienthotellet?

Jeg er så redd for å bli liggende der i noen uker før fødsel, uten mulighet til å gå ut eller møte samboer feks. Ser jo det er strengt på barseloppholdet når man ligger på pasienthotellet.

Ikke helt det du lurer på kanskje, men jeg lå på pasienthotellet en natt i fjor i påvente av at fødsel skulle starte, og da lå jeg på samme etasje men i en annen fløy enn barselsdelen på pasienthotellet :) det var før corona men da var det bare å komme å gå som man vil og samboer var der med meg mot en liten avgift da man får enkeltrom :)

Jeg ble innlagt i påvente av igangsettelse, og ble lagt inn på barseldelen av pasienthotellet. Tror det avhenger av hvor de har plass.

Back
Topp