St Olavs og testdato

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei!

St Olavs har jo veldig sen testdato, 4+5. Har noen erfaring med å melde inn graviditet tidligere? For meg er det aktuelt å melde inn 4+3

De skal skrive ut ekstra støttemedisin ved graviditet så jeg ønsker dette tidligst mulig, derfor jeg lurer.

Hvis du trenger ekstra støttemedisin før testdato så melder du de bare asap. Men de har vel uansett stengt nå til over påske?
Jeg trengte ekstra før påske, siden de ved en feiltakelse hadde seponert alle reseptene mine. Testet positivt 10 dpo, og skrev på Crypho at jeg hadde tester positivt og at det derfor var ekstra viktig å ha alle støttemedisiner til over helligdagene. Har testdag 2. påskedag. Fikk ingen kommentar på graviditet, men fikk medisiner med en gang. Jeg har flere ganger tidligere også meldt om graviditet før testdag. De er jo ikke så happy for det, men hva skal de gjøre liksom? De vet vel at man gjerne tester før når de setter dato til 2 uker etter innsett uansett alder på embryo.

Hvis du trenger ekstra støttemedisin før testdato så melder du de bare asap. Men de har vel uansett stengt nå til over påske?
Jeg trengte ekstra før påske, siden de ved en feiltakelse hadde seponert alle reseptene mine. Testet positivt 10 dpo, og skrev på Crypho at jeg hadde tester positivt og at det derfor var ekstra viktig å ha alle støttemedisiner til over helligdagene. Har testdag 2. påskedag. Fikk ingen kommentar på graviditet, men fikk medisiner med en gang. Jeg har flere ganger tidligere også meldt om graviditet før testdag. De er jo ikke så happy for det, men hva skal de gjøre liksom? De vet vel at man gjerne tester før når de setter dato til 2 uker etter innsett uansett alder på embryo.
Det er snakk om medisin jeg skal få dersom jeg ble gravid, men ønsker jo å starte så snart som mulig, selvsagt. De er stengt tom mandag, ja :)

Får bare melde de på tirsdag og håpe at de ikke blir tverr :D

Det er snakk om medisin jeg skal få dersom jeg ble gravid, men ønsker jo å starte så snart som mulig, selvsagt. De er stengt tom mandag, ja :)

Får bare melde de på tirsdag og håpe at de ikke blir tverr :D
Ja, da ville jeg i hvert fall bare gitt beskjed med en gang. De kan jo ikke akkurat stoppe deg ;)

Jeg meldte graviditeten to dager før testdato, og de sa ingenting på det. Meldte forsåvidt i desember også, og da var det fem dager før. Men det endte i kjemisk. Ingen negativ tilbakemelding på noen av de:happy:

Sant :angel9 og nå når de verste surpompene har sluttet er det lite fare for sure tilbakemeldinger også :p
Har de????
Den forferdelige lederen og???

Er det håp for St Olavs? :smiley-angelic001

Back
Topp